خبرنگاران کنفرانس ویدیویی وزرای خارجه گروه 7 درباره کرونا

به گزارش تور انگلیس، لندن - خبرنگاران - وزرای امور خارجه گروه 7 امروز (آدینه 8 فروردین 1399) در کنفرانس ویدیویی درباره راهکارهای جمعی برای مقابله با ویروس کرونا که تا به امروز جان بیش از 24 هزار نفر در سراسر دنیا را گرفته، گفتگو کردند.

خبرنگاران کنفرانس ویدیویی وزرای خارجه گروه 7 درباره کرونا

به گزارش وزارت امور خارجه انگلیس، شرکت نمایندگان از کشورهای کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن، آمریکا و انگلیس و همچنین اتحادیه اروپا در انتها این جلسه، با صدور بیانیه ای درباره جلوگیری از تشدید بحران ناشی از کرونا و تقویت کشورهای آسیب پذیر توافق کردند.

آنها همچنین درباره همکاری برای ساخت، فراوری و توزیع دارو و واکسن کرونا به وسیله ائتلاف بین المللی اپیدمی و نوآوری رایزنی کردند.

طرف ها ضمن اعلام حمایت از زنجیره فراوری و توزیع کالا، بر لزوم حمایت از چرخه های اقتصاد بین المللی و سرعت بخشیدن به خروج از این بحران تاکید کردند.

بر اساس این بیانیه، فعال بودن کانال های مسافرتی از دیگر مسائلی بود که وزرای امور خارجه گروه 7 درباره ان گفت وگو و تداوم پروازهای تجاری را مورد تاکید قرار دادند. آنها همچنین بر لزوم مقابله با جریان هایی که کوشش می نمایند با انعکاس اخبار غلط از این بحران سوء استفاده نمایند تاکید کردند.

به گزارش وزارت امور خارجه انگلیس، ریاست این نشست را وزیر امور خارجه آمریکا برعهده داشت.

آمار ابتلا به کرونا در سراسر دنیا روز به روز در حال افزایش است. تا به امروز 552 هزار و 639 نفر به کرونا مبتلا و 25 هزار نفر جان خود را از دست داده اند.

منابع خبری امروز گزارش دادند، نخست وزیر و وزیر بهداشت انگلیس به بیماری کوید19 مبتلا شده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 435

به "خبرنگاران کنفرانس ویدیویی وزرای خارجه گروه 7 درباره کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کنفرانس ویدیویی وزرای خارجه گروه 7 درباره کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید