خبرنگاران اعطای وام خوداشتغالی به زندانیان آزادشده گلستانی و چند خبر کوتاه

به گزارش تور انگلیس، گرگان - خبرنگاران - جذب 18 هزار مشترک جدید گاز در استان، اعطای وام خوداشتغالی به زندانیان آزادشده گلستانی و پرداخت 250 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در استان از جمله خبرهای کوتاه پنجشنبه گلستان است

خبرنگاران اعطای وام خوداشتغالی به زندانیان آزادشده گلستانی و چند خبر کوتاه

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: پارسال بیش از 250 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به 2 هزار و 528 نفر پرداخت شد.

سعید مازندرانی گفت: 83 درصد تسهیلات مشاغل خانگی به بانوان پرداخت شد و اولویت پرداخت ها نیز با بانوان سرپرست خانوار و خود اشتغال است.

**

مدیرعامل شرکت گاز گلستان از جذب 18 هزار و 420 مشترک جدید گاز پارسال در این استان خبر داد و گفت که از این تعداد حدود 10 هزار و 320 مشترک شهری و بقیه روستایی بودند.

**

مدرسه علمیه شهیده بنت الهدی علی آبادکتول با هدف دستگیری از اقشار آسیب دیده، 250 پرس غذای گرم و 26 بسته معیشتی و حمایتی را در شهرستان توزیع کرد.

**

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان گفت :دولت برای جبران خسارت بخش زیرساختی ناشی از سیل پاسال استان 9 هزار و 500 میلیارد ریال به استان اختصاص داد که دستگاه های مختلف اجرایی باید این اعتبارات را جذب کنند.

**

رنجبر مدیرکل زندان های گلستان از اعطای تسهیلات خوداشتغالی به زندانیان آزادشده و خانواده های آنان خبر داد و گفت: این اداره کل با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان برای توانمندسازی و ایجاد اشتغال زندانیان، 6 میلیارد و 860 میلیون ریال وام خوداشتغالی به 17 زندانی آزادشده و 8 میلیارد و 390 میلیون ریال به 28 خانواده زندانیان واجدشرایط پرداخت کرد.

**

قدس علوی مدیرکل شیلات گلستان گفت: امسال 300 تن ماهی در 6 مزرعه در دریا به روش تولید ماهی در قفس برداشت خواهد شد.

وی بیان نمود: سازه های این مزارع ایجاد شده یا در مراحل پایانی ساخت است که زیرساخت های این پروژه از جمله سایت پشتیبان و اسکله شناور نهایی شده و در صورت تامین اعتبار از منابع ملی اجرا می شود.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 357

به "خبرنگاران اعطای وام خوداشتغالی به زندانیان آزادشده گلستانی و چند خبر کوتاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اعطای وام خوداشتغالی به زندانیان آزادشده گلستانی و چند خبر کوتاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید