خبرنگاران بازی های جام ملت های اروپا با 50درصد تماشاگر در باکو برگزار می گردد

به گزارش تور انگلیس، باکو -خبرنگاران - فدراسیون فوتبال جمهوری آذربایجان روز پنجشنبه خاطرنشان کرد: چهار بازی مسابقات جام ملتهای اروپا در استادیوم المپیک باکو فقط با حضور 50 درصد از تماشاگران برگزار خواهد شد.

خبرنگاران بازی های جام ملت های اروپا با 50درصد تماشاگر در باکو برگزار می گردد

با ما سفر کنید و با تور عید اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از فدراسیون فوتبال جمهوری آذربایجان ، در جلسه مشترک ستاد عملیاتی هیات دولت جمهوری آذربایجان برای مقابله با همه گیری کووید- 19 و کمیته محلی برگزاری بازی های فوتبال جام ملتهای اروپا در باکو و نیز با در نظر دریافت توصیه های فدراسیون فوتبال اروپا، تصمیم گرفته شد با توجه به همه گیری کرونا در این بازی ها فقط 50 درصد از سکوهای استادیوم المپیک باکو در اختیار تماشاگران قرار گیرد .

بازی های فوتبال جام ملت های اروپا 2020 قرار بود سال گذشته برگزار گردد اما به دلیل شیوع کرونا یکسال به تعویق افتاد و قرار است خردادماه امسال با همان عنوان برگزار گردد.

فدراسیون فوتبال اروپا حضور تعداد مجاز تماشاگر را بر عهده کشورهای برگزار نماینده این مسابقات واگذار نموده است و این کشورها با توجه به شرایط کرونا باید تعداد مجاز تماشاگر در استادیوم را تعیین نمایند .

بازی های فوتبال جام ملت های اروپا 2020 در 11 شهر از 11 کشور ایتالیا، ایرلند، اسپانیا، انگلیس، رومانی، اسکاتلند، جمهوری آذربایجان، روسیه، هلند، آلمان و دانمارک برگزار خواهد شد .

باکو پایتخت جمهوری آذربایجان میزبان سه بازی گروه آ و نیز یک بازی نیمه نهایی مسابقات جام ملتهای اروپا خواهد بود .

این بازی ها 12 ژوئن (22 خردادماه) میان تیم های ملی ولز و سوییس ، 16 ژوئن (26 خرداد) بین تیم های ملی ترکیه و ولز و نیز 20 ژوئن (30 خرداد) میان تیم های ملی سوییس و ترکیه در استادیوم المپیک باکو برگزار می گردد .

استادیوم المپیک باکو همچنین 12 تیر ماه میزبان یک بازی نیمه نهایی جام ملتهای اروپا خواهد بود .

منبع: ایرنا
انتشار: 4 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 922

به "خبرنگاران بازی های جام ملت های اروپا با 50درصد تماشاگر در باکو برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بازی های جام ملت های اروپا با 50درصد تماشاگر در باکو برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید