خبرنگاران جاده الیگودرز به خمین بازگشایی شد

به گزارش تور انگلیس، خرم آباد - خبرنگاران - رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای الیگودرز گفت: جاده اصلی الیگودرز به خمین که بامداد امروز یکشنبه در اثر ریزش برف مسدود شده بود بازگشایی شد.

خبرنگاران جاده الیگودرز به خمین بازگشایی شد

عباس عباسی در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: ارتفاع برف در محور الیگودرز به خمین 20 سانتی متر است اما با تلاش ماموران راهداری و برفروبی مقاطعی از این جاده، اکنون بازگشایی شده است و تردد در آن جریان دارد.

وی گفت: در حال حاضر محورهای اصلی و بین شهری الیگودرز بجز شهر شول آباد باز است که تلاش برای بازگشایی گله بادوش در این جهت با 2 تیم برفروبی ادامه دارد و گردنه های فرسش و نمک نیز در حال بازگشایی هستند.

عباسی با بیان اینکه جاده های برفگیر منتهی به الیگودرز از جمله داران، ازنا، شاپورآباد و چمن سلطان باز است شرح داد: به دلیل ریزش برف در جهتهای کوهستانی، احتمال یخ زدگی در گردنه ها وجود دارد بنابراین رانندگان باید خودروی خود را به امکانات گرمایشی و زنجیر چرخ مجهز کنند.

وی گفت: 25 دستگاه انواع ماشین آلات راهداری در الیگودرز موجود است که در قالب 9 تیم برفروبی سازماندهی و در گردنه ها مستقر هستند.

الیگودرز با داشتن بیش از یکهزار و 200 کیلومتر راه دسترسی، یکی از وسیع ترین شهرهای لرستان است که بیش از 900 کیلومتر راه های آن در مناطق سخت گذر، کوهستانی و روستایی قرار گرفته است.

این شهرستان در شرق لرستان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 دی 1399 بروزرسانی: 16 دی 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 715

به "خبرنگاران جاده الیگودرز به خمین بازگشایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جاده الیگودرز به خمین بازگشایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید