خبرنگاران جبران لطمات جدی کرونا به گردشگری و هتلداری لازم است

به گزارش تور انگلیس، اراک - خبرنگاران - مدیرکل حوزه وزارتی و امور بین الملل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: شیوع ویروس کرونا لطمات جدی به گردشگری و هتلداری وارد نموده است و جبران این خسارات با حمایت های اصولی لازم است.

خبرنگاران جبران لطمات جدی کرونا به گردشگری و هتلداری لازم است

بهترین تجربه سفر را به سفر به کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

علیرضا ایزدی عصر پنجشنبه در انتخابات مجمع عمومی جامعه حرفه ای هتلداران استان مرکزی اضافه کرد: کرونا به صورت جهانی تاثیر نامطلوب بر صنعت گردشگری و هتلداری داشته اما احتیاج است که با تدابیر موثر در بازه زمانی کوتاه کوشش گردد تا بخشی از این معضلات سامان یابد.

وی گفت: پیگیری و اتخاذ تصمیمات برای کاهش حجم خسارت وارده در این بخش دنبال می گردد و امید می رود که مصوبه سه هزار و 800 میلیارد تومانی به سرعت عملیاتی گردد و در حوزه تامین اجتماعی و امور مالیاتی نیز کوشش ها به بار نشسته و به زودی بسته حمایتی اعلام گردد.

مدیرکل حوزه وزارتی و امور بین الملل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در ادامه با اشاره به تنظیم اساسنامه جدید از سوی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی و همفکری جامعه هتلداران کشور و ابلاغ آن از سوی وزیر، گفت: این اساسنامه بهبود صندلی جامعه هتلداری را فراهم نموده است.

ایزدی اضافه کرد: این تصمیم به ارتقای صندلی هتل ها می انجامد و شاغلان این حوزه می توانند در مناسبات کاری فعالانه تر عمل نموده و این شرایط کمکی به تسهیل چرخه سرمایه گذاری است و از طرف دیگر نگاه تخصصی را به صنعت هتلداری تزریق می نماید که حاصل آن افزایش کمی و کیفی خدمات رسانی است.

وی گفت:پس از آنالیز های متعدد، استان مرکزی مراحل لازم را در این راستا گذرانده و اساسنامه ای با حضور همه هتلداران استان تصویب و انتخابات آن نیز برای مشخص هیات مدیره و بازرس اجرا شده است.

مدیرکل حوزه وزارتی و امور بین الملل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: امید می رود با تعامل اداره کل میراث فرهنگی بتوان صندلی هتلداران راابهبود داد و تعامل بهتری برای تمدید پروانه و صدور مجوزها صورت گیرد.

ایزدی اضافه کرد: از نظر کمی هتل ها و مجتمع های اقامتی استان مرکزی قابل مقایسه با سایر استان ها نیست اما، با اقدامات انجام شده در حوزه هتلداری این استان صاحب کرسی است و صندلی تصمیم گیری و تاثیرگذاری دارد.

در این انتخابات از کل آرای ماخوذه مهرداد سمیعی با حداکثر آرا به عنوان رئیس جامعه هتلداران انتخاب شد و رضا ستوده نیز با عنوان نایب رئیس، محمد عیوضی خزانه دار و مهدی رمضانی نیز در صندلی بازرس جامعه هتلداران استان برای مدت چهار سال گزینش شدند.

بیش از 2 هزار جاذبه گردشگری در استان مرکزی شناسایی شده که 873 اثر تا به امروز در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 369

به "خبرنگاران جبران لطمات جدی کرونا به گردشگری و هتلداری لازم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جبران لطمات جدی کرونا به گردشگری و هتلداری لازم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید