خبرنگاران دستگاه ها نسبت به اعتماد مردم پاسخگو باشند

به گزارش تور انگلیس، بوشهر- خبرنگاران- معاون عمرانی استانداری بوشهر گفت: دستگاه هایی که اعتباری دریافت می کنند باید جوابگوی اعتماد مردم باشند.

خبرنگاران دستگاه ها نسبت به اعتماد مردم پاسخگو باشند

به گزارش خبرنگاران، مهرداد ستوده پنجشنبه در تور رسانه ای که به مناسبت افتتاح بیمارستان 110 تختخوابی شهدای هسته ای برگزار شده بود افزود: با هیچ کسی بر سر منافع مردم تعارف نمی کنیم و انتظار می رود دستگاه های اجرایی به تعهدات خود در قبال مردم عمل کنند.

وی بیان نمود: سیاست استان در حوزه عمرانی در این مدت بر این بوده که پروژه های مورد مطالبه مردم در کوتاه ترین زمان و ارزان تمام شود.

ستوده با اشاره به نزدیک شدن به عید نوروز افزود: به همین دلیل شهرداری بوشهر باید در راستای عمران و آبادی شهر وارد فاز عملیاتی شود چون صرف کاغذ بازی کاری از پیش نمی رود.

وی تاکید کرد: شهر بوشهر چشم و پیشانی این استان است و نباید اجرای برخی از پروژه ها دچار بروکراسی اداری شویم بلکه باید برای زیبا سازی شهر نهایت تلاش از سوی شهرداری و شورای شهر انجام شود.

معاون عمرانی استانداری بوشهر گفت: شهرداری بوشهر در فرایند اجرای پروژه ها باید به خواست مردم احترام بگذارد و در زمینه اجرای پروژه ها تغییر رویه دهد.

وی در خصوص بیمارستان 110 تختخوابی شهدای هسته ای بوشهر گفت: طبق آمارهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این شرایط خاص اقتصادی کشور، زمان ساخت چنین بیمارستانی حداقل 10 سال برآورد می شد که استان در کمتر از از سه سال و نیم این بیمارستان را به طور کامل به بهره برداری رساند.

ستوده شرح داد: برای احداث این بیمارستان، 100 میلیارد تومان بابت ساخت و 80 میلیارد تومان برای تجهیز آن از محل اعتبارات استانی، سازمان انرژی اتمی و وزارت بهداشت هزینه شده است.

وی همچنین با تقدیر از پیمانکار این پروژه گفت: هرچند این پروژه مهم بیمارستانی با همت پیمانکار پروژه احداث و مورد بهره برداری قرار گرفت که به لحاظ خوش قولی پیمانکار سعی می کنیم مطالبات ایشان پرداخت شود.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 فروردین 1400 بروزرسانی: 4 فروردین 1400 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 864

به "خبرنگاران دستگاه ها نسبت به اعتماد مردم پاسخگو باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دستگاه ها نسبت به اعتماد مردم پاسخگو باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید