خبرنگاران مربی فولاد: داوری در لیگ قهرمانان به ضرر تیم های ایرانی بود

به گزارش تور انگلیس، تهران- خبرنگاران- مربی تیم فولاد خوزستان گفت: اگر دقت نموده باشید متوجه خواهید شد که در لیگ قهرمانان آسیا داوری به ضرر تیم های ایرانی است و نمی دانیم که باید با این موضوع چگونه بجنگیم.

خبرنگاران مربی فولاد: داوری در لیگ قهرمانان به ضرر تیم های ایرانی بود

به گزارش خبرنگاران، ملاقات حساس فولاد خوزستان و السد قطر در چارچوب هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امشب (دوشنبه) از ساعت 22:30 در استادیوم پرنس فیصل بن فهد شهر ریاض برگزار گردید که در خاتمه تیم السد پیروز شد با یک گل فولاد را از پیش رو بردارد.

یوسو سسما مربی تیم فولاد ایران در کنفرانس خبری پس از ملاقات برابر السد قطر در جمع خبرنگاران گفت: در ابتدا برد را به تیم السد تبریک می گویم و برای آن ها در فینال جام حذفی قطر آرزوی پیروزیت می کنم. می دانستیم که بازی سختی داریم و این تیم بازیکنان با کیفیتی دارد و طبعا مالکیت توپ برای آن هاست. با این حال هیچ موقعیت خطرناکی را در نیمه اول خلق نکردند و این ما بودیم که شانس بیشتری برای گلزنی داشتیم.

مربی فولاد در ادامه گفت: در نیمه دوم تیم السد در یک کار ترکیبی پیروز شد گلزنی کند و یک دقیقه بعد از گل حریف، ما موقعیت طلایی داشتیم که متاسفانه به ثمر نرسید. در ادامه تمام سعی خودمان را انجام دادیم و در یک موقعیت هم با بدشانسی توپ ما به تیرک دروازه خورد. همه بازیکنان با تمام وجود در زمین حاضر شدند و از این بابت از آن ها ممنون هستم.

وی ادامه داد: در دو بازی قبل اشتباهات داوری به ضرر ما تمام شد و این بازی نیز همینگونه بود. فکر می کنم باید داور بازیکن شماره 2 السد را اخراج می کرد و نباید یازده نفر در میدان ادامه می دادند، یک پنالتی نیز به سود ما رخ داد که متاسفانه داور چشمانش را روی آن بست. اگر دقت نموده باشید متوجه خواهید شد که در این مسابقات داوری به ضرر تیم های ایرانی است و نمی دانیم که باید با این موضوع چگونه بجنگیم.

وی ادامه داد: ما در برابر تیم فوق العاده السد مقاومت کردیم و به بازیکنانم افتخار می کنم، بازیکنان می توانند سرشان را بالا بگیرند چون هرچه در توان داشتند را در زمین پیاده کردند. هنوز مسابقات تمام نشده و یک ملاقات دیگر داریم و به هیچ وجه تسلیم نخواهیم شذ، هدف ما این است که با سربلندی کامل مسابقات را ترک کنیم.

در جدول رده بندی این گروه السد با 10، النصر با 8، فولاد با 5 و الوحدات با 4 امتیاز در رده اول تا چهارم قرار گرفتند.

تیم فولاد روز پنجشنبه 9 اردیبهشت و در آخرین ملاقات مرحله گروهی به مصاف الوحدات اردن خواهد رفت.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 تیر 1400 بروزرسانی: 5 تیر 1400 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1022

به "خبرنگاران مربی فولاد: داوری در لیگ قهرمانان به ضرر تیم های ایرانی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مربی فولاد: داوری در لیگ قهرمانان به ضرر تیم های ایرانی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید