دوره آموزشی اپراتور پلیت ستر برای لیتوگرافی ها

به گزارش تور انگلیس، غلامرضا شجاع مدیرعامل شرکت تعاونی لیتوگرافان در گفت وگو با خبرنگاران ، با اشاره به برگزاری دوره آموزشی اپراتور دستگاه پلیت ستر و ضرورت آن گفت: با توجه به اینکه خیلی از لیتوگرافان ما استاد لیتوگرافی سنتی هستند و الان به دستگا های پلیت ستر کامپیوتری شده اند این افراد توانایی کار با دستگاه های جدید را ندارند و مجبور هستند از نیروهای جوانان آشنا به این حوزه ها استفاده نمایند.

دوره آموزشی اپراتور پلیت ستر برای لیتوگرافی ها

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

وی اضافه کرد: مساله اینجا است که معمولا بعد از استخدام اپراتور و نیروی کار این افراد پس از مدتی که کار را فرا می گیرند به پشنهاد حقوق بالاتر چاپخانه ها جواب مثبت می دهند و می فرایند و لیتوگراف با حجمی از سفارشات معطل می ماند.

شجاع با بیان اینکه در همکاری و همفکری با اتحادیه لیتوگرافان قرار شد دوره های آموزشی برای آموزش و تربیت اپراتور حرفه ای در این زمینه برگزار گردد بیان کرد: بروز چنین مسایلی موجب می شد تعهدات لیتوگراف در قبال مشتری و سفارش گیری همچنین آبروی حرفه ای او تحت تاثیر قرار گیرد و اگر نیروی کار آموزش دیده داشته باشیم می توانیم به راحتی جایگزین آن افراد کنیم.

وی تاکید نمود: سال گذشته هم برای برون رفت از مسائل لیتوگرافان در بخش چاپ دیجیتال و کمبود نیروی حرفه ای و متخصص دوره آموزشی برگزار و 14 نفر در این حوزه آموزش دادیم که برای بسیاری از مجموعه ها کاربردی و خوب بود.

شجاع با بیان اینکه حضور در این دوره های آموزشی مستلزم شرایط اولیه است، گفت: علاقه مندان برای حضور در دوره آموزش اپراتوری باید با نرم افزارهای مورد احتیاج اپراتوری لیتوگرافی از جمله Adobe InDesign، Adobe Illustrator،Adobe Photoshop ، CorelDraw الزامی است. علاوه بر آن آشنایی با نرم افزارهای Microsoft Office و ویندوز آشنایی داشته باشند.

به گفته وی، پیش از تشکیل دوره آموزشی از داوطلبان آزمون ورودی گرفته خواهد شد تا افراد متخصص به این دوره ها وارد شوند و علاقه مندان به حضور در این دوره آموزشی می توانند تا سوم تیر ماه به تعاونی لیتوگرافان مراجعه نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 446

به "دوره آموزشی اپراتور پلیت ستر برای لیتوگرافی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره آموزشی اپراتور پلیت ستر برای لیتوگرافی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید