دوشنبه؛ معین تکلیف سه تیم صعود کننده از گروه دوم لیگ برتر تکواندو

به گزارش تور انگلیس، دیدارهای هفته سوم تا پنجم (پایانی) از مرحله نخست رقابت های گروه دوم، لیگ برتر تکواندو، روز دوشنبه 27 دی ماه در فدراسیون تکواندو برگزار می گردد.

دوشنبه؛ معین تکلیف سه تیم صعود کننده از گروه دوم لیگ برتر تکواندو

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، ملاقاتهای هفته سوم تا پنجم (انتهای) از مرحله نخست رقابت های گروه دوم، بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر تکواندو جام خلیج فارس یادواره شهید تکواندوکار مدافع حرم محسن حججی، روز دوشنبه - 27 دی ماه با حضور شش تیم حاضر در این گروه در فدراسیون تکواندو برگزار می گردد.

شش تیم لوازم خانگی کن، صنعت مس کرمان، پالایش نفت آبادان، پاس، معتمد و پارسیان البرز در گروه دوم قرار دارند که مقرر است روز دوشنبه با یکدیگر به رقابت بپردازند تا سه تیم راه یافته به مرحله نهایی تعیین شوند.

طبق برنامه اعلامی از سوی سازمان لیگ، در هفته سوم رقابت های گروه دوم، تیم پاس با لوازم خانگی کن مبارزه خواهد نمود؛ هوگوپوشان پالایش نفت آبادان به مصاف تکواندوکاران صنعت مس کرمان می فرایند و آخرین ملاقات این هفته نیز میان تیم های معتمد و پارسیان البرز انجام می گردد.

در هفته چهارم، تکواندوکاران تیم پاس برابر هوگوپوشان تیم معتمد قرار می گیرند؛ سپس پالایش نفت آبادان با لوازم خانگی کن مبارزه می نماید و در آخرین ملاقات این هفته نیز تیم پارسیان البرز به مصاف صنعت مس کرمان می رود.

در اولین ملاقات هفته پنجم و انتهای، پاس با پالایش نفت آبادان مبارزه می نماید؛ معتمد به مصاف صنعت مس کرمان می رود. لوازم خانگی کن نیز رو در روی پارسیان البرز قرار می گیرد.

لازم به ذکر است؛ در انتها هفته دوم رقابت های گروه دوم، پالایش نفت آبادان با 6 امتیاز در صدر جدول رده بندی نهاده شد؛ لوازم خانگی کن با 4 امتیاز (تفاضل 6) جایگاه دومی را به خود اختصاص داد و پاس با 4 امتیاز (تفاضل 4) سوم شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 فروردین 1401 بروزرسانی: 7 فروردین 1401 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1351

به "دوشنبه؛ معین تکلیف سه تیم صعود کننده از گروه دوم لیگ برتر تکواندو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوشنبه؛ معین تکلیف سه تیم صعود کننده از گروه دوم لیگ برتر تکواندو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید