سامانه کتاب الکترونیکی و تعاملی رشد رونمایی شد

به گزارش تور انگلیس، سامانه کتاب الکترونیکی و تعاملی رشد برای دسترسی رایگان دانش آموزان و معلمان به کتاب های درسی و منابع آموزشی دیجیتال رونمایی شد.

سامانه کتاب الکترونیکی و تعاملی رشد رونمایی شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، صبح امروز مراسم رونمایی از کتاب های تعاملی با حضور رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی به صورت مجازی برگزار گردید.

حسن ملکی رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در این مراسم گفت: اگر همه احتیاج های بشری برآورده گردد، اما اگر کلمه حق را نشنود و در مسیرحق قدم برندارد گویی همواره گداست و باید دست ذلت و بندگی به سوی مستکبران عالم دراز کند و هر دستی که به سوی استکبار دراز می گردد دست خواری است. انقلاب اسلامی ایران که در سالگردش قرار داریم خدمت بزرگی که انجام داد این بود که آدرس و نشانه عزت را به بشریت نشان داد و به او آموخت که اگر می خواهید عزیز بمانید با باطل مبارزه کنید و خودتان را با کلمه حق مانوس تر کنید.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران ما را زنده کرد پس باید از آن صیانت کرد هر چند معتقدیم مسائل مدیریتی هم وجود دارد. باید از این درخت ریشه دار محافظت کرد.

ملکی بیان نمود: امروز بنده خیلی با نشاط هستم از این بابت که به یکی از خواسته های مشترک خود رسیدیم و آنچه سند تحول بنیادین در محور های مختلف متذکر شده است به توفیق رسیدیم و توفیق مضاعف ما این بود که این کار با همدلی و همراهی دوستانمان در استان اصفهان صورت گرفت. کتاب های تعاملی محور اصلی اش توسط دوستان در استان اصفهان صورت گرفت.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی اظهار کرد: ما تا پیش از این هم تعامل داشتیم، ولی تعامل امروز از جنس دیگری است و متون آموزشی تعامل پیدا می نمایند و اگر متن آموزشی می خواهد زنده باشد باید تعاملی باشد چرا که خود فرایند آموزش تعاملی است.

وی اظهار کرد: بدون تعامل حیات انسان می میرد. سخن از کتاب های الکترونیکی تعاملی یعنی سخن از متن آموزشی زنده. تعامل روح است و هر جا دمیده گردد آنجا می ماند.

سامانه کتاب الکترونیکی و تعاملی رشد برای دسترسی رایگان دانش آموزان و معلمان به کتاب های درسی و منابع آموزشی دیجیتال تهیه شده است.

سامانه کتاب تعاملی رشد، بستری تحت وب برای دسترسی رایگان دانش آموزان و معلمان به کتاب های درسی و منابع آموزشی دیجیتال است و در این سامانه امکان نمایش همه کتاب های درسی به همراه محتوا های دیجیتال و رسانه ای منطبق بر صفحه کتاب درسی مهیا شده است.

تکمیل می گردد…

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 اسفند 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 849

به "سامانه کتاب الکترونیکی و تعاملی رشد رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه کتاب الکترونیکی و تعاملی رشد رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید