تور دبی: سجادی: حمایت ما از تیم ملی 2برابر خواهد شد، از نعمت حضور تماشاگران مقابل امارات بی بهره هستیم

به گزارش تور انگلیس، وزیر ورزش و جوانان درباره حمایت از تیم ملی پس از صعود به جام جهانی گفت: بعد از چنین صعود فوق العاده ای حمایت ما از تیم ملی 2 برابر خواهد شد.

تور دبی: سجادی: حمایت ما از تیم ملی 2برابر خواهد شد، از نعمت حضور تماشاگران مقابل امارات بی بهره هستیم

با تور دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، حمید سجادی روز دوشنبه در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران درباره صعود ملی پوشان به جام جهانی 2022 قطر گفت: این صعود واقعا ارزشمند بود، برای تک تک بازیکنان و کادر فنی آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم بازیکنانی که تست کرونایشان مثبت شده بود دوران درمان را سپری نمایند و کنار تیم ملی باشند. فردا (سه شنبه) هم امیدوارم بازی خوبی باشد.

وی درباره حضور تماشاگران در استادیوم آزادی برای ملاقات با امارات اعلام کرد: فردا به خاطر اُمیکرون از نعمت حضور تماشاگران بی بهره هستیم. خیلی کوشش کردیم که اگر راهی دارد تجدید نظر بگردد اما موافقت نشد. برای رفاه حال عزیزان و رعایت استانداردها متاسفانه نمی توانیم طرفداران را داشته باشیم.

وزیر ورزش و جوانان درباره تصویب اساسنامه در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: پیگیر هستیم. تا الان انصافا از مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مودت و همکاری و دغدغه مندی دیدم؛ امیدوارم برترین تصمیم اتخاذ گردد.

وی درباره حضور نیافتن یحیی گل محمدی در تمرین پرسپولیس و مسائل این تیم نیز گفت: اقدامات حمایتی اجرا شده که در یکی 2 روز آینده اثرات آن منعکس خواهد شد. در جریان نیستم که در تمرینات حضور نداشتند. از درون باشگاه ها خبر ندارم و کارهای دیگری بوده که باید انجام می دادم.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که با استعفای بیژن ذوالفقارنسب از ریاست هیات مدیره پرسپولیس موافقت شده است یا خیر گفت: هنوز استعفای ایشان پذیرفته نشده است. یکی 2 نفر را در هیات مدیره معرفی کردیم. قرار است هیات مدیره تقویت گردد.

سجادی درباره حمایت از تیم ملی در راه جام جهانی 2022 اذعان داشت: برنامه ما حمایت از تیم ملی است. برنامه های فدراسیون برای ما مهم است. برنامه های فنی و مدیریتی در دستور کار قرار گرفته است. برنامه های مدون و ارزشمندی دارند. آنها با برنامه تا اینجا آمده اند و از اینجا راه دشوارتر است. رقبای ما دست و پا بسته نیستند و باید متفاوت با ادوار گذشته عمل کنیم. شبی که صعود کردیم یک کشور در کنار مردم در خارج از کشور نیز شاد شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اسفند 1400 بروزرسانی: 17 اسفند 1400 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1330

به "تور دبی: سجادی: حمایت ما از تیم ملی 2برابر خواهد شد، از نعمت حضور تماشاگران مقابل امارات بی بهره هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی: سجادی: حمایت ما از تیم ملی 2برابر خواهد شد، از نعمت حضور تماشاگران مقابل امارات بی بهره هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید