سریال فال آوت توسط سازندگان وست ورلد و با تهیه کنندگی آمازون ساخته می شود

به گزارش تور انگلیس، استودیوی فیلم سازی آمازون حقوق ساخت مجموعه ای سریالی با اقتباس از بازی های فال آوت را به دست آورده است. طبق خبری که شرکت بازی سازی بتسدا منتشر کرده، ساخت مجموعه سریالی فال آوت برای آمازون و با تهیه کنندگی خالقان سریال وست ورلد آغاز شده است.

سریال فال آوت توسط سازندگان وست ورلد و با تهیه کنندگی آمازون ساخته می شود

جاناتان نولان و لیزا جوی، تهیه کنندگان و خالقان اصلی مجموعه سریالی وست ورلد، وظیفه ساخت سریال فال آوت را برعهده گرفته اند. این سریال به کمک استودیوی فیلم سازی آن ها یعنی کیلتر فیلمز ساخته خواهد شد.

جاناتان نولان و لیزا جوی بیانیه ای برای اعلام این خبر منتشر کرده و در آن نوشته اند: فال آوت یکی از بزرگترین مجموعه بازی های تاریخ است. هر فصل از این دنیای خلاقانه و دیوانه وار، ساعت های بی شماری از زندگی ما را گرفته است؛ ساعت هایی که می توانستیم آن را با خانواده و دوستان بگذرانیم. بسیار مشتاق هستیم تا با همکاری تاد هاوارد و دیگر افراد شگفت انگیز بتسدا، این دنیای بزرگ، نابود و خنده دار را به کمک استودیوهای فیلم سازی آمازون زنده کنیم.

تاد هاوارد، تهیه کننده بازی های بتسدا، درباره این خبر گفته است: در طول یک دهه گذشته، گزینه های متعددی برای ساخت فیلم یا سریال فال آوت را بررسی کردیم. با این حال، از همان زمانی که چند سال پیش با جوناه و لیزا صحبت کردم، می دانستیم که آن ها و تیم شان در استودیوی کیلتر، می توانند از پس از این کار بر بیایند. ما طرفداران بزرگ کارهای آن ها هستیم و از این که با آن ها و آمازون کار می کنیم بسیار خوشحالیم.

تاد هاوارد، تهیه کننده مجموعه بازی های فال آوت، و جیمز آلتمن، از شرکت بتسدا، در کنار جاناتان نولان و لیزا جوی به عنوان تهیه کنندگان روی سریال فال آوت کار خواهند کرد.

استودیوی فیلم سازی کیلتر که اخیرا ساخت فصل سوم وست ورلد را به انتها رسانده بود، در حال حاضر مشغول ساخت سریالی به نام The Peripheral است؛ سریالی که با اقتباس از رمانی به همین نام نوشته ویلیام گیبسون ساخته می شود. این سریال در مراحل پیش تولید واقع شده است و تصور نمی کنیم حتی به این زودی ها وارد مراحل تولید شود.

در نتیجه، زودتر از چند سال آینده نباید حتی انتظار شنیدن خبری از سریال فال آوت را داشته باشیم.

منبع: Bethesda.net

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 458

به "سریال فال آوت توسط سازندگان وست ورلد و با تهیه کنندگی آمازون ساخته می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال فال آوت توسط سازندگان وست ورلد و با تهیه کنندگی آمازون ساخته می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید