سعید رمضانی: ما نمی خواستیم مرتکب جرم شویم ، برای آسیا بلاتکلیفیم

به گزارش تور انگلیس، سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: استفاده از بازیکنان کرونایی نه تنها اخلاقی نیست بلکه از نظر قانونی هم جرم است.

سعید رمضانی: ما نمی خواستیم مرتکب جرم شویم ، برای آسیا بلاتکلیفیم

به گزارش خبرنگاران به نقل از میزان، سعید رمضانی درباره آخرین شرایط استقلال گفت: شرایط خوبی بعد از دوران کرونایی داریم، بعد از مدت ها که تعدادی از نفرات را به دلیل کرونا یا مصدومیت به طور کامل در اختیار نداشتیم شرایط بهتر شده است. بیشتر مصدومان هم رسیداند. تنها سیاوش یزدانی و عارف غلامی کرونایی بودند که آنها هم علائم خاصی ندارند و می توانند به تمرینات اضافه شوند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فشردگی مسابقات استقلال را اذیت نمی نماید گفت: سخت است، اما چون قرار است لیگ به هر نحوی به خاتمه برسد چاره ای نداریم. مسابقات لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا را داریم که فشار زیادی به تیم ما وارد می نماید.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه با توجه به شکایت باشگاه پارس جنوبی امکان تغییر زمان این ملاقات معوقه و حتی تغییر رأی وجود دارد، مطرح کرد: مطرح کردن این مسائل بیشتر جنگ روانی و یک بحث حاشیه ای است. همه چیز تعیین است و همه می دانند چه اتفاقی افتاده است.

وی ادامه داد: من در جریان تمام مسائل هستم که چرا بازی به تعویق افتاد. حضور بازیکن کرونایی نه تنها از نظر دِینی به گردن ما می افتد غیراخلاقی است، بلکه از نظر قانونی هم جرم است. حتی با این وجود و با تیم نصفه و نیمه ای که داشتیم در فرودگاه بودیم و پرواز چارتر نموده بودیم، اما تست چند بازیکن دیگر هم مثبت اعلام شد و چاره ای به غیر از نرفتن به جم نداشتیم.

سعید رمضانی در مورد برنامه های این تیم برای لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما هم بلاتکلیف هستیم، چون لیگ تمام نشده نمی توانیم بازیکنی به خدمت بگیریم، از طرفی تا 19 مرداد ماه هم بیشتر فرصت نداریم و هر چه زودتر باید تکلیفمان را روشن کنیم.

  • سعادتمند: قرار است با استراماچونی توافق کنیم
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 477

به "سعید رمضانی: ما نمی خواستیم مرتکب جرم شویم ، برای آسیا بلاتکلیفیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعید رمضانی: ما نمی خواستیم مرتکب جرم شویم ، برای آسیا بلاتکلیفیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید