سفارت ایران در روسیه خواهان بازگشت دانشجویان ایرانی به خانه شد

به گزارش تور انگلیس، سفارت جمهوری اسلامی ایران بار دیگر با انتشار اطلاعیه ای با توجه به شرایط نامعلوم سال تحصیلی در روسیه و گسترش روزافزون ویروس کرونا در این کشور از دانشجویان ایرانی درخواست کرد به کشورمان بازگردند.

سفارت ایران در روسیه خواهان بازگشت دانشجویان ایرانی به خانه شد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان قدیمی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران ، در اطلاعیه سفارت جمهوری اسلامی ایران آمده است: در پی شیوع ویروس کرونا در روسیه و ابراز بعضی نگرانی ها در مورد احتمال شیوع این بیماری در خوابگاه های دانشجویی و پیرو اطلاعیه های قبلی به دانشجویان عزیز ایرانی توصیه می کنیم با ارجحیت نهادن به حفظ سلامتی خود، تا انتها اپیدمی و بهبود شرایط به میهن برگردند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: به همین منظور تا به امروز کوشش شده است هر هفته یک پرواز و بعضاً دو پرواز یکطرفه از مقصد مسکو به تهران برقرار باشد.

با توجه به گسترش جهانی بیماری کووید 19 و ناشناخته بودن بسیاری از ابعاد آن، پیش بینی در مورد بهبود شرایط فعلی، میسر نیست. به همین دلیل بسیاری از کشورها از جمله روسیه برای مهار آن، علاوه بر اتخاذ شرایط فوق العاده، اقدام به بستن مرزهای خود نموده اند و بدیهی است هرگونه تصمیم گیری در مورد زمان بازگشایی مرزهای این کشور برعهده مقامات آن است.

سفارت ایران تأکید نموده است که این اطلاعیه صرفاً حاوی توصیه های عمومی برای حفظ سلامتی هم میهمان صادر شده است و مسئولیتی در قبال بازگشایی مرزهای ورودی و زمان بازگشت به روسیه بر عهده ایران نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 229

به "سفارت ایران در روسیه خواهان بازگشت دانشجویان ایرانی به خانه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفارت ایران در روسیه خواهان بازگشت دانشجویان ایرانی به خانه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید