شرط دانشگاه های خارجی برای آغاز کلاس های حضوری دانشجویان

به گزارش تور انگلیس، بیش از 30 دانشگاه آمریکایی در روز های کرونایی شرط خود را برای شروع کلاس های حضوری دانشجویان اعلام کردند.

شرط دانشگاه های خارجی برای آغاز کلاس های حضوری دانشجویان

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه ایالتی کالیفرنیا و دانشگاه کالیفرنیا در میان دانشگاه هایی هستند که اعلام کردند برای کارمندان و دانشجویان خود نیازمند واکسن هستند. در مجموع، بیش از یک میلیون کارمند دانشگاهی و دانشجو در این دو دانشگاه حضور دارند که تعداد پردیس های آن ها در مجموع به عدد 33 می رسد.

جوزف کاسترو سرپرست دانشگاه ایالتی کالیفرنیا گفت: ایالت کالیفرنیا، در مدیریت واکسن کووید-19 پیشتاز بوده است و کالیفرنیایی هایی که واکسن دریافت نموده اند، سبب کاهش قابل توجه آمار ابتلا به این بیماری شده اند. ما همچنان همه اعضای انجمن های دانشگاهی خود را به شدت تشویق می کنیم که واکسن کووید-19 را به محض دسترسی دریافت نمایند.

این الزام با تایید سازمان غذا و دارو آمریکا در تاثیرگذاری واکسن های کووید-19 اجرا شده است. از این رو، دانشگاه های کالیفرنیا به لیست موسساتی اضافه شدند که تزریق واکسن را اجباری می نمایند.

این لیست شامل دانشگاه های ییل(Yale)، امریکن(American)، جورج تاون(Georgetown)، استنفورد(Stanford)، جورج واشنگتن(George Washington)، اموری(Emory)، کلارک آتلانتا(Clark Atlanta)، سیاتل(Seattle) ، فرلی دیکسون(Fairleigh Dickson) و چندین دانشگاه و کالج دیگر می گردد.

در این میان، دانشگاه های دیگری چون دوک(Duke)، براون(Brown)، نورث ایسترن(Northeastern)، کرنل(Cornell) و دانشگاه های دیگر نیز تصمیمات مشابه گرفتند.

این شرایط در حالی است که بسیاری از دانشگاه های آمریکا در خصوص اجرای دستور تزریق واکسن به دانشجویان و کارمندان خود اختلاف نظر دارند چراکه معتقدند واکسن، آزادی های شخصی، مذهبی و یا انتخاب های پزشکی افراد را از آنها سلب می نماید.

اخیرا یک نظرسنجی در آمریکا انجام شد که نشان می دهد از هر 5 آمریکایی (بزرگسالان) یک نفر به تزریق واکسن تمایل ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 تیر 1400 بروزرسانی: 15 تیر 1400 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1039

به "شرط دانشگاه های خارجی برای آغاز کلاس های حضوری دانشجویان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرط دانشگاه های خارجی برای آغاز کلاس های حضوری دانشجویان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید