ریاض ثابت کند که خواهر و برادرم زنده هستند

به گزارش تور انگلیس، به گزارش خبرنگاران به نقل از آناتولی، خالد الجبری پسر سعد الجبری افسر امنیتی سابق سعودی که در کانادا مقیم است در تبادل نظر با شبکه آمریکایی فاکس نیوز بیان کرد که ریاض باید نشان دهد که خواهر و برادر وی زنده هستند.

ریاض ثابت کند که خواهر و برادرم زنده هستند

وی در ادامه اضافه نمود: دولت عربستان باید ادله و مدارکی دال بر زنده بودن عمر و ساره برادر و خواهر من که در عربستان به گروگان گرفته شده اند را ارائه دهد.

خالد اعلام کرد: دولت عربستان آنها را گروگان گرفته است و ما نمی دانیم هنوز زنده هستند یا خیر.

وی گفت: پدر من با عمر و ساره هر روز تماس می گرفت اما در تاریخ 16 مارس گذشته خبر رسید که 20 خودرو به سمت منزل آنها هجوم بردند و آنها بازداشت شدند.

خالد اضافه نمود: آیا مقامات سعودی آنها را شکنجه نموده اند؟ اگر آنها در سلامت بسر می برند چرا ریاض هیچ خبری از آنها منتشر نمی کند؟

پیش از این، یک دادگاه آمریکایی در واشنگتن دستور احضار محمد بن سلمان ولیعهد عربستان به همراه تعدادی دیگر از کارمندان دولتی سعودی را صادر نموده بود.

احضار ولیعهد عربستان در ارتباط با پرونده سعد الجبری، افسر سابق سازمان اطلاعات سعودی صادر شده که از سوی مأموران اطلاعاتی سعودی تحت تعقیب قرار گرفته است.

الجبری زمانی که در ترکیه بسر می برده پیغام های تهدیدآمیز از محمد بن سلمان دریافت می نموده و این مسئله باعث شده وی به کانادا سفر کند. بن سلمان در این پیغام ها خطاب به الجبری می گوید: به عربستان برگرد تا شرایط را برایت شرح دهم. الجبری نیز در پاسخ می نویسد که نمی تواند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 515

به "ریاض ثابت کند که خواهر و برادرم زنده هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریاض ثابت کند که خواهر و برادرم زنده هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید