تور هند: طرح 2.4 میلیارد دلاری هند برای برطرف احتیاج داخلی به باتری وسایل نقلی برقی

به گزارش تور انگلیس، مقامات هندی از مشارکت چند شرکت مختلف برای سرمایه گذاری به منظور تامین احتیاج این کشور به انواع باتری خبر داده اند.

تور هند: طرح 2.4 میلیارد دلاری هند برای برطرف احتیاج داخلی به باتری وسایل نقلی برقی

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از رویترز، با افزایش استفاده از انواع وسایل نقلیه برقی در هند، این کشور طرحی جاه طلبانه را برای برطرف احتیاج خود به این محصول حیاتی به اجرا گذارده است و شرکت هایی مانند ریلاینس اینداستریز از هند، اولا الکتریک وابسته به سافت بانک ژاپن و ماهیندرا و ماهیندرا سازنده خودرو در هند از برنامه ریزی برای مشارکت در این طرح خبر داده اند.

برنامه تامین باتری در هند سال گذشته نهایی شد و بر اساس آن شرکت های مختلف داخلی و خارجی به سرمایه گذاری برای فراوری باتری در این کشور ترغیب شدند. این کشور میخواهد یک چرخه تامین داخلی باتری به وجود آورد تا حمل و نقل مبتنی بر استفاده از وسایل نقلیه برقی را تضمین کند و از آلودگی های زیست محیطی بکاهد. بعلاوه از این باتری ها برای ذخیره برق فراوری شده به وسیله منابع انرژی تجدیدپذیر استفاده می گردد.

پیش از این هیوندایی شرکت مهندسی لارسن و توبرو و شرکت باتری سازی هندی آمارا راجا از مشارکت در طرح یادشده خبر داده بودند.

هند میخواهد ظرف پنج سال آینده 50 گیگاوات ساعت برق به وسیله انرژی ذخیره شده بر روی باتری ها به دست آورد و بدین منظور به جلب شش میلیارد دلار سرمایه گذاری احتیاج دارد. شرکت های علاقمند به مشارکت باید تجهیزات مورد احتیاج برای تامین حداقل 5 گیگاوات ساعت برق را راه اندازی نمایند و حداقل بیش از 850 میلیون دلار سرمایه گذاری نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 3 فروردین 1401 بروزرسانی: 3 فروردین 1401 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1347

به "تور هند: طرح 2.4 میلیارد دلاری هند برای برطرف احتیاج داخلی به باتری وسایل نقلی برقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هند: طرح 2.4 میلیارد دلاری هند برای برطرف احتیاج داخلی به باتری وسایل نقلی برقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید