فکری: قرار نیست همه امتیازات را بگیریم، قهرمان شویم یا سهمیه بگیریم، به بازی های آینده امیدوار شدم

به گزارش تور انگلیس، نمایشی که بازیکنان تازه تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مقابل فولاد داشتند، سرمربی این تیم را به بازی های آینده امیدوار نموده است.

فکری: قرار نیست همه امتیازات را بگیریم، قهرمان شویم یا سهمیه بگیریم، به بازی های آینده امیدوار شدم

به گزارش خبرنگاران، محمود فکری در نشست خبری بعد از ملاقات تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: به تیم فولاد بابت این پیروزی تبریک می گویم. بازی بسیار خوبی بود و برای اولین بار، بازیکنان تازه وارد به نفت در نقل وانتقالات نیم فصل را در اختیار داشتیم. در نیمه اول بهتر از ملاقاتهای قبلی بودیم و در نیمه دوم بازی جاندارتری ارائه کردیم. قرار نیست همه امتیازات را بگیریم، قهرمان شویم یا سهمیه آسیایی بگیریم. باید تمام کوشش خود را بکنیم تا از جمع دو تیم پایانی جدول جدا شویم.

وی با تمجید از نفت MIS گفت: با نفراتی که به جمع ما اضافه شدند، دست مان بازتر شد و خواستن در وجود بازیکنان نفت بود. فکر می کنم با این شرایط و با نمایشی که آنها در این مسابقه ارائه کردند، کارمان راحت تر می گردد و به بازی های آینده امیدوار شدم تا خودمان را از این رتبه (رده پانزدهم) بالاتر بکشیم. از بازیکنانم بابت اینکه تمام کوشش خود را کردند، تشکر می کنم و به آنها خسته نباشید می گویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 فروردین 1401 بروزرسانی: 30 فروردین 1401 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1365

به "فکری: قرار نیست همه امتیازات را بگیریم، قهرمان شویم یا سهمیه بگیریم، به بازی های آینده امیدوار شدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فکری: قرار نیست همه امتیازات را بگیریم، قهرمان شویم یا سهمیه بگیریم، به بازی های آینده امیدوار شدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید