مایکروسافت و آدیداس کفش فراوری می نمایند

به گزارش تور انگلیس، طبق گزارش های منتشر شده، مایکروسافت در همکاری با آدیداس کفش هایی با تم ایکس باکس فراوری می نماید.

مایکروسافت و آدیداس کفش فراوری می نمایند

به گزارش خبرنگار ، به نقل از گیم اسپات، هفته گذشته بود که شرکت سونی کفش خود با تم PS5 را معرفی کرد و اکنون به نظر می رسد که مایکروسافت در همکاری با آدیداس تصمیم به فراوری مجموعه کفش های کتانی با تم ایکس باکس گرفته است. طبق گزارش های نو، برنامه ریزی شده سال جاری حداقل 4 مدل کفش ایکس باکس عرضه شوند.

در این گزارش آمده که اسناد لو رفته از آدیداس، پروژه در حال پیشرفت این کمپانی برای فراوری کفش هایی با تم کنسول های ایکس باکس را تایید می نماید. همانطور که قابل انتظار به نظر می رسید، این کفش ها به رنگ مشکی، سفید و سبز فسفری هستند و لوگوی ایکس باکس هم در قسمت پاشنه آن دیده می گردد.

اولین جفت از این کفش ها در ماه ژوئن عرضه می گردد و در واقع یک نسخه تبلیغاتی برای کفش های نو آدیداس هم خواهد بود. سپس در ماه اکتبر دو مدل دیگر با تم ایکس باکس و نهایتا چهارمین مدل در ماه نوامبر عرضه می گردد. این گزارش بعلاوه اعلام می نماید که مدل بیشتر کفش های ایکس باکس در سال 2022 عرضه می شوند.

این کفش ها در جعبه هایی سبز و با برند ایکس باکس خواهند بود و هنوز صحبتی در خصوص قیمت آن ها نشده است. این خبر در حالی منتشر شده که پلی استیشن هم اعلام نمود اواخر ماه می در همکاری با کمپانی نایک و همینطور پال جرج، بازیکن تیم بسکتبال لس آنجلس کلیپرز، کفش هایی با تم کنسول های خودش فراوری می نماید. این کفش ها 120 دلاری خواهند بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 شهریور 1400 بروزرسانی: 4 شهریور 1400 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1119

به "مایکروسافت و آدیداس کفش فراوری می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مایکروسافت و آدیداس کفش فراوری می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید