تاریخ عرضه بازی Midnight Suns تعیین شد؛ تریلر تازه آن را دیدن کنید

به گزارش تور انگلیس، کمپانی 2K و استودیوی Firaxis Games به تازگی با انتشار تریلری تاریخ عرضه بازی Marvels Midnight Suns را اعلام نموده اند.

تاریخ عرضه بازی Midnight Suns تعیین شد؛ تریلر تازه آن را دیدن کنید

در توضیحات بازی آمده که هنگامی که لیلیث شیطانی و گروه وحشتناک او با ارتش شرور هایدرا متحد می شوند، جنبه تاریک مارول نمایان می گردد. در این اثر به عنوان یک شکارچی، ماموریت شما این است که یک تیم از ابر قهرمانان با تجربه و جنگجویان فراطبیعی خطرناک را به سمت پیروزی راهنمایی کنید. در واقع وظیفه شما این است که اختلافات بین شخصیت هایی نظیر مرد آهنی، دکتر استرنج و بلید را کنار زده و با ساختن تیمی متحد از آن ها، جهان را از شرایط خطرناک پیش رو نجات دهید.

از طرفی در این بازی نقش آفرینی نوبتی، همانطور که انتظار می رود با مجموعه ای از شخصیت ها و مهارت های قابل ارتقا که به شما امکان می دهد نسخه منحصربه فرد خود را از شخصیت ها بسازید، به نوعی نحوه نابودی ارتش لیلیث را نیز خودتان انتخاب خواهید کرد. در تریلر تازه بازی که در مراسم Summer Game Fest منتشر شد، شاهد معرفی شخصیت اسپایدر من بودیم که با بازخوردهای خوبی روبرو شد. از طرفی به نظر می رسد که لیلیث در کنار ارتش خود، نسخه های شروری از هالک، اسکارلت ویچ، ونوم و… را به همراه خواهد داشت.

لازم به ذکر است که Marvels Midnight Suns در چهار نسخه عرضه خواهد شد. نسخه استاندارد با قیمت 59.99 دلار روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی ویندوزی به وسیله استیم و فروشگاه اپیک گیمز در دسترس خواهد بود. این نسخه تنها شامل بازی خواهد بود. از طرفی نسخه Enhanced بازی با قیمت 69.99 دلار برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری در دسترس خواهد بود. نسخه پیشرفته شامل یک نسخه بهینه شده از بازی برای سخت افزارهای نسل تازه و پنج لباس برای شخصیت ها خواهد بود.

نسخه دیجیتال پلاس با قیمت 79.99 دلار روی کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن و رایانه های شخصی در دسترس خواهد بود. این نسخه شامل 11 لباس مجذوب کننده برای شخصیت ها خواهد بود و برای کنسول های نسل تازه، جلوه های بصری بهتری به همراه خواهد آورد. در نهایت نسخه لجندری با قیمت 99.99 دلار روی تمامی پلتفرم ها در دسترس خواهد بود. این نسخه شامل 23 لباس متنوع و بعلاوه دسترسی به سیزن پس اول بازی می گردد.

بازی Midnight Suns در تاریخ 7 اکتبر 2022 (15 مهر 1401) برای کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 تیر 1401 بروزرسانی: 26 تیر 1401 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1442

به "تاریخ عرضه بازی Midnight Suns تعیین شد؛ تریلر تازه آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ عرضه بازی Midnight Suns تعیین شد؛ تریلر تازه آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید