تاریخ عرضه استاکر 2 اعلام شد؛ تریلر گیم پلی بازی را از دست ندهید

به گزارش تور انگلیس، شرکت GSC Game World در طی کنفرانس مشترک شرکت ایکس باکس و بتسدا که زیر چتر نمایشگاه E3 2021 برگزار گردید، بالاخره زمان انتشار تازه ترین بازی خود را اظهار داشت. مدت هاست در خصوص ساخت بازی استاکر 2 می شنویم و افرادی زیادی به دنبال تجربه دنباله اولین شماره از بازی بودند که خاطرات زیادی برای آن ها ساخته بود. بر اساس تریلر منتشر شده از بازی، استاکر 2 روز 29 فروردین سال 1401 به دست علاقه مندان خواهد رسید.

تاریخ عرضه استاکر 2 اعلام شد؛ تریلر گیم پلی بازی را از دست ندهید

مجموعه استاکر با اولین شماره به نام سایه چرنوبیل آغاز به کار کرد و ما را به سرزمین ممنوعه چرنوبیل کشاند و توانستیم مزه یک بازی اول شخص دنیا باز جدید را بچشیم. این اثر توانست تغییرات زیادی درزمینه بازی های دنیا باز ایجاد کند و هواداران زیادی را هم گرد خود آورد. انتشار دو شماره دیگر از این مجموعه در سال های 2008 و 2010، به هواداران بی شمار این مجموعه اضافه نمود و باعث شد تا علاقه مندان بازی از آن موقع تابه حال، درخواست ساخت یک دنباله برای مجموعه استاکر را داشته باشند و خوشبختانه شرکت GSC Game World به این درخواست ها واکنش نشان داد و بازی استاکر 2: قلب چرنوبیل (STALKER 2 Heart of Chernobyl) را چند سال پیش، بی سروصدا معرفی کرد.

داستان بازی استاکر 2 (STALKER 2) به وقایع پس از انفجار خیالی دوم در سال 2006 می پردازد که باعث شد تا موجودات تغییر ژنتیک یافته در منطقه پیدا شوند و زنده ماندن به یک چالش بسیار عظیم تبدیل گردد. بعدها معین شد که مرکز منطقه ممنوع دارای قدرت عجیب وغریبی است. به هرحال این قدرت نایاب باعث شد تا افرادی به نام استاکر جذب آن شوند و زندگی خود را به منظور غارت چنین انرژی باارزشی به خطر بپردازند. اما واقعیت ماجرا در قلب چرنوبیل چه خواهد بود؟ این رازی است که قرار است سال آینده از آن پرده برداریم.

یکی از ویژگی های مهم بازی استاکر 2 (STALKER 2)، استفاده از دنیایی به هم پیوسته و وسیع است. برای اولین بار یک نقشه با وسعت 64 کیلومتر مربع را می بینیم که با بخش های مختلفی پرشده است. فضای بازی به دنبال القای حس و حال محیطی نابود شده پس از یک فاجعه هسته ای است و خرابه های زیادی از دوران خوش گذشته باقیمانده است. بازی می خواهد به مخاطب یادآوری کند که زمانی خوشی و شادی در این منطقه جریان داشته اما تنها ارمغان بشر برای این محیط زیبا، نابودی و تخریب بوده است. بازی از فیلم استاکر، ساخته آندری تارکوفسکی الهام گرفته و می خواهد دست کاری بشر در طبیعت را به شکلی نو زنده کند.

اگرچه فضای بازی اهمیت بسیاری دارد اما بدون وجود دشمنان، بازی استاکر 2، بی ارزش خواهد بود. خوشبختانه انواع و اقسام دشمنان خطرناک در بازی وجود دارند که از بین بردن آن ها به تاکتیک مناسبی احتیاج دارد. نبردهای بازی بسیار مهیج دنبال می شوند اما بازی کننده باید تصمیم بگیرد که به چه شیوه ای با این دشمنان برخورد خواهد نمود. بیش از 30 نوع سلاح گرم وجود دارند که ترکیب آن ها با متعلقات، یک ترکیب سمی خواهد ساخت.

دشمنان موجود در بازی استاکر 2، هوش مصنوعی بالایی دارند و جنگیدن با آن ها کار چندان آسانی نیست و بدبختانه، هر چه به قلب چرنوبیل نزدیک می شوید، دشمنان خطرناک تری خواهید داد. از ویژگی های دیگر بازی باید به داستان غیرخطی اشاره نمود که انتها بندی مختلفی دارد. کیفیت گرافیک بازی هم برای اولین بار به یک شوتر اول شخص مدرن نزدیک شده و به لطف سیستم A-life 2.0، جان دوباره ای گرفته است. این بازی از ماد هم پشتیبانی می نماید و بخش چند نفره هم قرار است به عنوان یک آپدیت مجانی به بازی اضافه گردد. شرکت GSC Game World برنامه های زیادی برای بازی دارد و موفقیت، تنها هدف توسعه دهندگان است. باید ببینیم آیا دنباله ای درخور مجموعه استاکر را خواهید دید یا خیر؟

بازی استاکر 2: قلب چرنوبیل (STALKER 2 Heart of Chernobyl) برای کنسول ایکس باکس سری و کامپیوتر های شخصی در روز 29 فروردین 1401 منتشر خواهد شد. نسخه کامپیوتر روی شبکه استیم و فروشگاه اپیک گیمز عرضه خواهد شد.

می توانید تریلر گیم پلی بازی را در ادامه ببینید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 تیر 1400 بروزرسانی: 11 تیر 1400 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1032

به "تاریخ عرضه استاکر 2 اعلام شد؛ تریلر گیم پلی بازی را از دست ندهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ عرضه استاکر 2 اعلام شد؛ تریلر گیم پلی بازی را از دست ندهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید