سام ماجراجو 4 برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری عرضه شد

به گزارش تور انگلیس، بازی سام ماجراجو 4 (Serious Sam 4) برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری اس و ایکس عرضه شد. همینطور اینکه این بازی به وسیله گیم پس (GamePass) برای ایکس باکس و کامپیوتر در دسترس خواهد بود.

سام ماجراجو 4 برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری عرضه شد

هواداران بازی می توانند آن را به قیمت 40 دلار خریداری نمایند. نسخه موجود، بسته زمان عرضه (Launch Bundle) بوده که شامل تمام بازی های سام ماجراجو است که قبل از شماره 4 عرضه شده است. سام ماجراجو 4 سپتامبر سال 2020 میلادی برای کامپیوتر به وسیله استیم عرضه شد. در آن موقع اعلام شد که هنوز نسخه کنسولی بازی ساخته نشده است. حال اعلام شده که نسخه کنسولی این بازی هم عرضه شده است.

داستان این بازی به توضیح زیر است.

انسانیت به وسیله نیروهای Mental تحت حمله قرار گرفته است. این موجودات کل زمین را فرا گرفته و تمدن را از بین برده اند. تنها گروه به جای مانده برای مقاومت در برابر این موجودات، گروه سم استون (Sam Stone) است. او به همراه تیمش تصمیم به دفاع از زمین گرفتند.

سام ماجراجو 4 در اصل یک داستان پیش زمینه برای مجموعه سام ماجراجو است. با اینحال خشانت و شلوغی در این بازی به سطح جدیدی رسیده و بازی بسیار مهیج تر است. البته سبک ثابت سام ماجراجو در بازی به جای مانده و شما همچنان در برابر تعداد زیادی از دشمنان قرار می گیرید. شما باید از تمام هوش و توانایی خود بهره ببرید تا از این موقعیت خارج شوید.

با توجه به پیشرفتی که این بازی نسبت به قبل داشته تنوع دشمنان بسیار بیشتر شده است. شما باید در برابر دشمنان با استفاده از ابزار مختلف ایستادگی نموده و تمام کوشش خود را بکنید تا زنده بمانید. همینطور اینکه با توجه به تنوع زیاد دشمنان باید حتما استراتژی خوبی داشته باشید.

تعداد ابزار هم بسیار بیشتر شده است. به طوری که شما اصلا هنگام مبارزه حس نخواهید کرد که قدرت کمی دارید. بعلاوه شما می توانید ابزار و سلاح های خود را ارتقاء دهید. در کنار این، حالت کوآپ (Co-Op) هم وجود دارد. شما می توانید این بازی جالب را با دوستان خود تجربه نموده و دشمنان را با یاری یکدیگر از بین ببرید

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 تیر 1401 بروزرسانی: 24 تیر 1401 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1440

به "سام ماجراجو 4 برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری عرضه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سام ماجراجو 4 برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری عرضه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید