محمدمهدی عسگرپور دبیر انجمن صنفی وی اودی شد

به گزارش تور انگلیس، تهران (پانا)- محمد صراف رئیس انجمن صنفی وی او دی از انتخاب محمدمهدی عسگرپور به عنوان دبیر جدید این صنف اطلاع داد.

محمدمهدی عسگرپور دبیر انجمن صنفی وی اودی شد

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی وی او دی، محمد صراف رئیس انجمن صنفی وی او دی با اشاره به تصمیم های جدید این صنف از انتخاب محمدمهدی عسگرپور به عنوان دبیر جدید و بازگشت دو پلتفرم به فعالیت های این صنف اطلاع داد.

صراف با اشاره به صندلی وی اودی ها گفت: رشد فعالیت های وی اودی ها در سال های گذشته و فراوری محتوا در نمایش خانگی باعث شد لزوم فعالیت جدی تر انجمن صنفی بیش از پیش احساس گردد.

وی با اشاره به تصمیمات جدید هیات مدیره انجمن خاطرنشان کرد: بر همین اساس در جلسات هیات مدیره تصمیم جدی بر این بود که در عین اینکه فعالیت انجمن گسترش بیشتری پیدا کند احتیاج است که یک دبیر با تجربه برای انجمن انتخاب گردد. گزینه های زیادی مورد آنالیز نهاده شد و در نهایت آقای محمدمهدی عسگرپور به دلیل تسلط به فضای پلتفرم ها و فراوری، سابقه تهیه کنندگی و همچنین آشنایی کامل با قوانین فراوری برای این سمت انتخاب شدند.

رئیس انجمن صنفی وی اودی با اشاره به تصمیمات دیگر انجمن صنفی اظهار کرد: از دو پلتفرم دعوت شد تا در صنف حضور داشته باشند و بر همین اساس با مدیران این پلتفرم ها جلساتی داشتیم که آنها نیز استقبال کردند.

صراف با اشاره به انصراف این 2 پلتفرم در سال گذشته شرح داد: حضور این 2 پلتفرم در انجمن مغتنم است و به لحاظ قانونی هم مسئله ای وجود ندارد، چون دوستان انصراف کتبی نداده بودند.

محمد صراف در خاتمه توضیح داد: امیدواریم در سال فراوری؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها انجمن صنفی بتواند با برقراری ارتباط موثر با رگولاتور موانع پیش روی این صنعت عظیم و نوپا را برطرف کند.

محمدمهدی عسگرپور دبیر جدید صنف وی او دی کشور سابقه طولانی در عرصه مدیریت سینمایی و فرهنگی دارد. مدیرعاملی خانه سینما، دبیری سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مدیرعاملی بنیاد سینمایی فارابی و قائم مقامی مدیر شبکه 2 سیما از جمله فعالیت های عسگرپور در عرصه مدیریت است. در کارنامه عسگرپور می توان به ساخت 13 فیلم و سریال در سینما و تلویزیون در مقام کارگردان اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 21 تیر 1400 بروزرسانی: 21 تیر 1400 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1051

به "محمدمهدی عسگرپور دبیر انجمن صنفی وی اودی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدمهدی عسگرپور دبیر انجمن صنفی وی اودی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید