مشکل چندساله کوچه گلپایگانی رفع شد

به گزارش تور انگلیس، با اجرای پویش قدم به قدم، معضل نهرهای کوچه گلپایگانی در محله قلمستان شناسایی و مشکل چند ساله اهالی رفع شد.

مشکل چندساله کوچه گلپایگانی رفع شد

به گزارش خبرنگاران، شهردار ناحیه 2 منطقه 11 دراین باره گفت: مدت ها بود که در پیام های مردمی، اهالی کوچه گلپایگانی محله قلمستان از فرسودگی بتن کانیو و شکستگی نهرها در بخش هایی از خیابان حضرت ولیعصر (عج) گلایه داشتند که در بازدید میدانی پویش قدم به قدم در محله که با موضوع بررسی مسائل کوی و بن بست های محله های مرکزی تهران اجرا شده است؛ همراه با شهردار منطقه و معاونان موضوع فرسودگی کانیو، بررسی میدانی و کارشناسی شد.

سجاد ظریف اضافه کرد: به دستور شهردار منطقه، عملیات اجرایی برای ساخت و بازسازی مجدد کانیو و رفع مسائل ناشی از آب ماندگی که مدت ها در فصل های گرم و سرد سال موجب آزار مردم شده بود؛ آغاز شد و از سوی گروه عمرانی شهرداری ناحیه 2 این عملیات در حال اجرا است.

او با قدردانی از مشارکت مردم در شناسایی و رفع معضلات شهری ادامه داد : در هر پروژه عمرانی و اجرایی برای مدتی ممکن است، شهروندان از بسته شدن معبر یا معضلات ترددی اذیت شوند که البته نتیجه این صبر و شکیبایی به نفع شهر و شهروند است و پیشاپیش از صبوری و همراهی مردم محله قلمستان و کوی گلپایگانی سپاسگذاریم و تلاش می کنیم در مدت کمتر از 10 روز عملیات به انتها برسد.

شهرداناحیه 2 درباره دستاوردهای اجرای پویش قدم به قدم تأکید کرد: از زمان آغاز پویش قدم به قدم در محله، معضلات متعددی در محدوده ناحیه2 شناسایی شد و برکات زیادی برای مردم داشت از جمله لکه گیری آسفالت ها، شناسایی بعضی از تخلفات ساختمانی، رفع معضلات آب گرفتگی و مسائل نهرها و کاستی های حوزه خدمات شهری و سایر موارد که البته این پویش ادامه دارد و در کنار اجرای اقدامات در معابر اصلی؛ توجه مدیریت شهری را به کوی ها و بن بست ها نیز بیشتر جلب می کند. ما معتقدیم رفع کمترین و کوچک ترین مسائل شهری برای مردم رضایت مندی و امیدواری بیشتری ایجاد خواهد کرد که در این راستا تمام تلاش فراوانی داریم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 شهریور 1401 بروزرسانی: 21 شهریور 1401 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1484

به "مشکل چندساله کوچه گلپایگانی رفع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل چندساله کوچه گلپایگانی رفع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید