معاون رئیسی: پسرم مهاجرت نکرده است ، حقیقتاً گله مند هستم از شما

به گزارش تور انگلیس، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: پسر من به هیچ وجه قصد مهاجرت نداشته و به زودی باز می شود و به هیچ وجه سفر او در ارتباط به فیلترشکن و وی پی ان نبوده است.

معاون رئیسی: پسرم مهاجرت نکرده است ، حقیقتاً گله مند هستم از شما

به گزارش خبرنگاران آنلاین، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره سفر فرزندش به خارج از کشور که در فضای مجازی و بعضی رسانه ها بازتاب پیدا کرد، گفت: شاید صحیح نباشد اما باید از رسانه های مختلف گله کنم که خبر دروغ و کذب را منتشر کردند؛ چه در خصوص بحث مهاجرت که پسر من به هیچ وجه قصد مهاجرت نداشته و به زودی باز خواهد گشت و چه در بحث فیلترشکن، به هیچ وجه سفر او در ارتباط با فیلترشکن و وی پی ان نبوده و او هیچ ربطی به این موضوع نداشته است.

وی بیان کرد: حقیقتاً من گله مند هستم، هنگامی که آن طرف آبی ها و معاندین اخباری را پخش می نمایند، رسانه های داخلی چرا این کار را انجام می دهند. حتی رسانه های داخلی تکذیبیه ای که دادیم را پخش نکردند و جای تأسف داد.

معاون امور زنان رئیس جمهور خطاب به خبرنگاران گفت: حقیقتاً به عنوان کسانی که باید در جهاد تبیین و روایتگری صحیح عمل کنید جای تأسف دارد که می بینم چنین چیزهای نقل می گردد که جای تأسف دارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 مهر 1401 بروزرسانی: 7 مهر 1401 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1494

به "معاون رئیسی: پسرم مهاجرت نکرده است ، حقیقتاً گله مند هستم از شما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون رئیسی: پسرم مهاجرت نکرده است ، حقیقتاً گله مند هستم از شما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید