مقاله: توصیه هایی برای داشتن یک تور ارزان قطر

به گزارش تور انگلیس، یکی از اصلی ترین هزینه ها برای هر سفر خارجی قیمت بلیت هواپیما است. به خاطر کوتاهی مسافت سفر، قیمت بلیت هواپیما قطر ارزان تر از خیلی از مقصدهای گردشگری محبوب در بین ایرانیان است. فرایند گرفتن ویزای قطر ساده است، در نتیجه شما می توانید بگردید و بهترین زمان سفر با کمترین هزینه پرواز را پیدا کنید. اگر سفر خود را از طریق قطر ایرویز انجام دهید شانس این را دارید که برای اقامت در هتل تان تخفیف بگیرید. این شرکت هواپیمایی گاهی اوقات به مسافرانی که در سفری به مقصد دیگر هستند و در این سرزمین توقف پروازی دارند تخفیف اقامت در هتل های مختلف را می دهد. در حالی که تخفیف ها گستره متنوعی از 10 تا 75 درصد دارند اما ارائه یک شب اقامت مجانی در دوحه خیلی معمول است. این شرکت هواپیمایی همچنین گشت های رایگان شهر را هم ارائه می دهد که فرصتی عالی برای دیدن جاذبه ها هستند، زمانی که چند ساعتی تا پرواز بعدیتان مانده است.

مقاله: توصیه هایی برای داشتن یک تور ارزان قطر

جاذبه های زیادی وجود دارند که بازدید از آنها رایگان است، بنابراین می توانید یک تور ارزان قطر داشته باشید و از دیدن بسیاری از جاذبه های شهر لذت ببرید. یکی از بهترین آنها بزرگترین مجموعه هنرهای اسلامی در جهان است که می توانید به رایگان از آن دیدن کنید. موزه هنرهای اسلامی در دوحه به معنای واقعی کلمه شگفت انگیز است؛ خود ساختمان موزه یک جواهر معماری است و در داخل، مجموعه گردآوری شده از کارهای هنری اسلامی از 3 قاره به نمایش گذاشته شده اند. پارک موزه هنرهای اسلامی مکان های زیادی برای قدم زدن، پیک نیک های خانوادگی و لذت بردن از نسیم خنک خلیج دوحه دارد. بهترین ویژگی پارک اما منظره های فوق العاده زیبای افق نورانی و پر زرق و برق غرب شهر است که می توانید از آنجا ببینید.

سوق واقف به تازگی و به شکل یک بازار قدیمی و سنتی عربی بازسازی شده است. مغازه دارها برای جذب بازدیدکنندگان، کالاهای خود را تبلیغ می کنند و رستوران ها موسیقی زنده دارند. البته توجه داشته باشید که خیابان های بیرونی سوق توریستی هستند و معمولا قیمت های فوق العاده بالایی دارند. اگر می خواهید در بخش خرید، قیمت تور قطر خود را پایین نگه دارید، باید به سراغ کوچه پس کوچه های داخل بازار بروید، جایی که می توانید سوغاتی ها، ادویه ها، چای و عطرهایی با قیمت های ارزان پیدا کنید. رستوران های داخل بازار هم ارزان تر هستند، مکان هایی که بیشتر مردم محلی در آنها غذا می خورند. همانطور که می بینید در یکی از ثروتمندترین و لوکس ترین کشورهای دنیا، شما همچنان راه هایی برای کاهش هزینه ها و در نتیجه داشتن یک تور ارزان قطر دارید.

منبع مقاله: توصیه هایی برای داشتن یک تور ارزان قطر

انتشار: 14 دی 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1260

به "مقاله: توصیه هایی برای داشتن یک تور ارزان قطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: توصیه هایی برای داشتن یک تور ارزان قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید