منزل مسکونی 400 خانوار در بوشهر دچار آبگرفتگی شد

به گزارش تور انگلیس، خبرنگاران: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: درجریان بارندگی های 4 روز گذشته منازل 400 خانوار در این استان دچار آبگرفتگی شد.

منزل مسکونی 400 خانوار در بوشهر دچار آبگرفتگی شد

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

عبدالکریم شعبان زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در بوشهر، با بیان اینکه میزان بارندگی در 4 روز گذشته در استان بوشهر تا 176 میلی متر رسید اظهار کرد: با توجه به شدت بارندگی ها جمعیت هلال احمر استان بوشهر به تخلیه آبگرفتگی 400 منزل مسکونی و توزیع 2 تن نایلون میان آنها اقدام کرد.

وی با بیان اینکه 410 امدادگر به بیش از 2هزار و 500 نفر در شهرستان های دشتستان، بوشهر، تنگستان، گناوه و دیلم و دو جزیره شیف و خارگ امدادرسانی کردند گفت: بر اثر بارش شدید باران 400 منزل دچار آبگرفتگی شد که امدادگران هلال احمر با تجهیزات خود ضمن تخلیه آب از منازل، مواد غذایی و وسائل مورد احتیاج خانوارها را تامین کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر اعلام نمود: با توجه به نوع حادثه 410 نفر از پرسنل و امدادگر در قالب 37 تیم امدادی به همراه 35 دستگاه آمبولانس و خودروی امدادی و 35 دستگاه موتور پمپ و لجن کش به کمک آسیب دیدگان شتافتند.

شعبان زاده با بیان اینکه امدادگران بیش از یک تن مواد غذایی بین آسیب دیدگان توزیع کردند اضافه کرد: این امدادگران برای جلوگیری از چکه کردن آب از سقف منازل بیش از 2 تن نایلون در اختیار ساکنین منازل قرار دادند.

وی توزیع مواد شوینده، چراغ والور، نربج، چای، روغن نباتی، قند و شکر و ظروف آشپزخانه بین آسیب دیدگان از بارندگی را از دیگر خدمات امدادگران اعلام نمود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با بیان اینکه 21 تیم امداد جاده ای به ظرفیت 133 نفر امدادگر با اعزام 11 دستگاه آمبولانس به ارائه خدمات در جاده ها پرداختند توضیح داد: این گروه های امدادی در 24حادثه حضور و به 85 نفر به صورت سرپایی و اعزام به بیمارستان خدمات امدادی ارائه کردند.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 206

به "منزل مسکونی 400 خانوار در بوشهر دچار آبگرفتگی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منزل مسکونی 400 خانوار در بوشهر دچار آبگرفتگی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید