ناامیدی فرانسوی ها از رسیدن امباپه به مصاف پاری سن ژرمن - آتالانتا

به گزارش تور انگلیس، مصدومیت مهاجم فرانسوی تیم فوتبال پاری سن ژرمن، طبق اعلام منابع خبری فرانسه او را به احتمال بسیار زیاد از رسیدن به بازی بعدی تیمش باز خواهد داشت.

ناامیدی فرانسوی ها از رسیدن امباپه به مصاف پاری سن ژرمن - آتالانتا

به گزارش خبرنگاران، گروهی از رسانه های فرانسوی رسیدن کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی PSG به بازی تیمش مقابل آتالانتا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را بسیار بعید می دانند.

امباپه در بازی دو شب پیش تیمش مقابل سن اتین در فینال جام حذفی فرانسه، با تکل خشن بازیکن حریف از ناحیه قوزک به شدت آسیب دید و در خاتمه با استفاده از عصا مجبور به ترک استادیوم شد.

طبق اعلام باشگاه امباپه دچار کشیدگی رباط قوزک شده است اما هنوز معاینات بیشتری احتیاج است تا معین گردد که او چه مدت خانه نشین می گردد. آخرین گزارش ها حاکی از آن بودند که فردا (دوشنبه) شرایط قطعی امباپه معین می گردد اما در این میان نشریه اکیپ مدعی شده که نباید به بازگشت این مهاجم فرانسوی تا حداقل 10 روز دیگر امیدوار بود. اکیپ حتی نوشته است که رسیدن امباپه به بازی مقابل آتالانتا تنها با رخ دادن یک معجزه ممکن خواهد بود.

18 روز دیگر تا مصاف پاری سن ژرمن و آتالانتا باقی مانده است اما معین نیست که امباپه تا آن موقع آماده گردد، هر چند حتی اگر به بازی برسد هم صد درصد آماده نخواهد بود.

سابقه مصدومیت ستاره های پاری سن ژرمن در مراحل حذفی لیگ قهرمانان چندان جالب نیست. در دو فصل گذشته نیمار مراحل حذفی را به دلیل مصدومیت از دست داد و اکنون به نظر می رسد که این اتفاق برای امباپه رخ خواهد داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 484

به "ناامیدی فرانسوی ها از رسیدن امباپه به مصاف پاری سن ژرمن - آتالانتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناامیدی فرانسوی ها از رسیدن امباپه به مصاف پاری سن ژرمن - آتالانتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید