نظر درخشان درباره قلعه نویی ، باید از سرمربی تیم ملی حمایت کنیم

به گزارش تور انگلیس، هفته قبل در یک مصاحبه ای گفتم اگر مربی داخلی برای تیم ملی انتخاب گردد علیه او انتقاد و هجمه خواهد آغاز خواهد شد اما وقتش بود یک بار هم بعد از این همه سال به یک مربی ایرانی اعتماد گردد حالا هم همه باید به او یاری نمایند.

نظر درخشان درباره قلعه نویی ، باید از سرمربی تیم ملی حمایت کنیم

حمید درخشان مربی باسابقه فوتبال کشورمان که کاندیدای سرمربی گری تیم ملی امید است در همین ارتباط به خبرنگاران گفت: مسوولان فدراسیون منتظر بودند تا ابتدا شرایط سرمربیگری تیم ملی بزرگسالان معین گردد و بعداز آن در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی امید تصمیم گیری نمایند. حالا با انتخاب قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان باید ببینیم فدراسیون در مورد تیم امید چه تصمیمی می گیرد.

او درباره انتخاب امیرقلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی تاکید داشت: امیرخان قلعه نویی انتخاب مربی داخلی خوبی بود. به علت اینکه سال ها تجربه خوبی در مربیگری دارد. چیزی هم که مهم است همه دست به دست بدهیم به او یاری کنیم. به ویژه رسانه ها خیلی می توانند یاری نمایند تا پیروز گردد. حمله نکنیم تا تخریب نگردد. چراکه اگر برای تیم ملی پیروزیتی حاصل گردد، برای همه ما است.

وی ادامه داد: فدراسیون فوتبال امکانات و شرایط لازم را برای امیرقلعه نویی مهیا کند تا او با آرامش کارش را پیش ببرد. در این صورت پیروزیت ها را می بینیم. فقط مستلزم این است که همه یاری نمایند. همه دست به دست هم دهیم.

این پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد نقدها از انتخاب امیرقلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: هفته قبل در یک مصاحبه ای گفتم اگر مربی داخلی برای تیم ملی انتخاب گردد علیه او انتقاد و هجمه خواهد آغاز خواهد شد اما وقتش بود یک بار هم بعد از این همه سال به یک مربی ایرانی اعتماد گردد حالا هم همه باید به او یاری نمایند.

او درباره اینکه امیرقلعه نویی می خواهد از چند دستیار خارجی در تیم ملی استفاده کند گفت: اشکالی ندارد قلعه نویی از مربی خارجی درکنار خودش استفاده کند. اگر 3-4 دستیار خارجی بیایید او را یاری می نمایند در راستای پیروزیت سرمربی خیلی می تواند یاری کند.

این پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره اینکه آیا می توانیم از امیرقلعه نویی در رقابت های جام ملتهای آسیا انتظار قهرمانی داشته باشیم تاکید نمود: هیچ مربی نمی تواند گارانتی بدهد که می تواند قهرمان گردد! حتی مربی خارجی هم گارانتی در مورد قهرمانی نمی دهد. اصلا کسی هست گارنتی بدهد!؟ بلکه باید شرایط لازم را مهیا کرد تا ان شاءالله پیروز گردد.

وی افزود: به طور کلی نظرم روی انتخاب قلعه نویی مثبت است نباید روی هجمه و فشار بیاوریم چراکه این مساله باعث می گردد او تمرکزش را از دست بدهد و صدمه بخورد و صدمه خوردن سرمربی تیم ملی یعنی اینکه تیم ملی ملی صدمه خواهد خورد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 اسفند 1401 بروزرسانی: 22 اسفند 1401 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1569

به "نظر درخشان درباره قلعه نویی ، باید از سرمربی تیم ملی حمایت کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظر درخشان درباره قلعه نویی ، باید از سرمربی تیم ملی حمایت کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید