نهمین همایش ملی سامانه های سطوح آبگیر باران در دانشگاه تبریز می گردد

به گزارش تور انگلیس، نهمین همایش ملی سامانه های سطوح آبگیر باران شهریور ماه امسال به صورت مجازی و ویدیو کنفرانس در دانشگاه تبریز برگزار می گردد.

نهمین همایش ملی سامانه های سطوح آبگیر باران در دانشگاه تبریز می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، نهمین همایش ملی سامانه های سطوح آبگیر باران شهریور ماه امسال به صورت مجازی و ویدیو کنفرانس در دانشگاه تبریز برگزار می گردد.

استحصال آب باران و مدیریت سیلاب، استحصال آب باران و ارتقاء بهره وری کشاورزی و امنیت غذایی، نقش استحصال آب باران در بهبود عملکرد اراضی و باغات دیم، نقش استحصال آب در مدیریت پایدار منابع آب، استحصال آب باران و کاهش گرد و غبار و آلودگی هوا و نقش استحصال آب در سازگاری با خشکسالی، کم آبی و تغییر اقلیم از محور های اصلی این کنفرانس است.

نقش استحصال آب باران در حفاظت از تالاب ها، تامین آب حیات وحش، تولیدات دامی و آبزیان، ارزیابی سامانه های نوین و سنتی استحصال آب باران، فرهنگ سازی دانش بومی و مشارکت های سازمان های مردم نهاد در استحصال آب، سامانه های استحصال آب باران، استحصال آب باران و نقش آن در توسعه صنعت و فضای سبز و مصارف شهری، کاربرد روش های نوین داده کاوی در استحصال آب باران، استحصال آب باران و مدیریت حوزه های آبخیز، کیفیت رواناب های حاصل از بارش در مناطق شهری و غیر شهری و ابعاد مالی اجتماعی و حقوقی استحصال آب باران از دیگر محور های این کنفرانس اعلام شده است.

گفتنی است، مهلت ارسال مقالات به این کنفرانس یک مرداد و اعلام نتایج داوری مقالات اول شهریور و زمان برگزاری این همایش 15 شهریورماه امسال است؛ که با توجه به شیوع ویروس کرونا، نهمین همایش ملی سامانه های سطوح آبگیر باران به صورت مجازی و ویدیو کنفرانس برگزار خواهد شد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال مقالات می توانند به نشانی اینترنتی https://www.rcsconf9.ir/fa مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 362

به "نهمین همایش ملی سامانه های سطوح آبگیر باران در دانشگاه تبریز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نهمین همایش ملی سامانه های سطوح آبگیر باران در دانشگاه تبریز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید