نگرانی از افزایش موارد ابتلا به ویروس دلتا در استرالیا

به گزارش تور انگلیس، منبع ویروس دلتا هنوز معین نشده و تا به امروز هیچ تطابق ژنومی با موارد دیگر در استرالیا نداشته است.

نگرانی از افزایش موارد ابتلا به ویروس دلتا در استرالیا

با تور ارزان استرالیا از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

­به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، استان ویکتوریا در استرالیا این هفته از افزایش موارد ابتلا به کرونا در این استان اطلاع داد.

بر اساس این گزارش، استان ویکتوریا در استرالیا روز دوشنبه (هفتم ژوئن) از بیشترین افزایش موارد ابتلا به کووید- 19 در این استان طی یک هفته اطلاع داد. این در حالی است که مقامات این استان در کوشش برای ردیابی منبع نوع به شدت مسری ویروس دلتا در میان موارد ابتلا به کرونا هستند.

مقامات 11 مورد تازه ابتلا به این ویروس را گزارش کردند که در مقایسه با دو روز قبل افزایش نشان می دهد. آن ها در عین حال خاطر نشان کردند همه این موارد به نمونه های کنونی در این کشور ربط دارند و این در حالی است که ساکنان ملبورن منتظر دریافت این خبر هستند که آیا تعطیلی در این شهر طبق برنامه زمانی اعلام شده در روز پنجشنبه دهم ماه ژوئن به خاتمه می رسد یا خیر.

برت ساتون افسر ارشد بهداشتی در استان ویکتوریا در مصاحبه با خبرنگاران در ملبورن گفت: هیچ گزینه ای ارائه یا از دستور کار خارج نشده است.

پس از آنکه مقامات ملبورن روز آدینه نوعی ویروس دلتا را کشف کردند که به گفته آن ها سریع تر از دیگر انواع شیوع می یابد، این شهر وارد یازدهمین روز قرنطینه سخت گیرانه شد.

منبع ویروس دلتا هنوز معین نشده و تا به امروز هیچ تطابق ژنومی با موارد دیگر در استرالیا نداشته است.

مارتین فولی وزیر بهداشت استان ویکتوریا در سخنانی گفت: در حال حاضر 94 مورد فعال از ویروس کرونا در ویکتوریا وجود دارد. یک شبه شاهد 11 مورد ابتلای تازه در سطح محلی بودیم و هیچ مورد تازهی در قرنطینه هتل مشاهده نکردیم.

برت ساتون افسر ارشد بهداشتی این استان هم در سخنانی گفت: همان گونه که همیشه اعلام کردم، ما هر روز ارقام را زیر نظر داریم و بر اساس تحولات هر روزه تصمیم گیری می کنیم. نمی دانم امروز شاهد چه تعداد موارد تازه ابتلا خواهیم بود. خبر خوب این است که 9 مورد از 11 مورد ابتلا در قرنطینه به سر می برند. تماس نزدیک و اولیه این افراد شناسایی شده اند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1083

به "نگرانی از افزایش موارد ابتلا به ویروس دلتا در استرالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی از افزایش موارد ابتلا به ویروس دلتا در استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید