احتیاج فورى دانشگاه علوم پزشکى ایرانشهر به تخصیص 500 هزار دُز واکسن کرونا

به گزارش تور انگلیس، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: با توجه به هماهنگی های اجرا شده با رئیس مرکز بهداشت ایرانشهر حداقل 500 هزار دُز واکسن جهت واکسیناسیون افراد بالای 18 سال و دانشجویان احتیاج داریم.

احتیاج فورى دانشگاه علوم پزشکى ایرانشهر به تخصیص 500 هزار دُز واکسن کرونا

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزارى دانشجو، ناصر وطن خواه معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: شیوع گونه جهش یافته کرونا در سیستان و بلوچستان به ویژه در جنوب استان با وجود مرز های مشترک با شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی افزایش یافته و با توجه به جمعیت جوان شهرستان ها خواهان انجام واکسیناسیون افراد بالای 18 سال با همکاری وزارت بهداشت هستیم.

وطن خواه اضافه نمود: موج تازه اپیدمی کرونا موسوم به دلتا پلاس همزمان با سراسر کشور با شدت و سرعت بیشتری در سیستان و بلوچستان به ویژه جنوب استان در حال جولان دادن است و افزایش تعداد مبتلایان به بیماری و فوتی ها، تکمیل شدن ظرفیت بیمارستان ها سایه خطر مرگ را بر سر مردم بیشتر از قبل نموده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر ادامه داد: با وجود همه کوشش ها و زحمات سفید پوشان دستگاه سلامت، انجام برنامه ها و فعالیت های فرهنگی و آموزشی، اما متاسفانه با کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی در سیستان و بلوچستان روبرو شدیم.

وی گفت: عدم رعایت و توجه مردم باعث شده تا امروز شاهده افزایش شیوع این بیماری نسبت به قبل و طبق آمار بیشتر از حد کشوری باشیم که این یک ضرر جبران ناپذیر برای جامعه است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر اظهار کرد: در نشستی که با علما، ائمه آدینه، دانشجویان و صاحبان منبر داشتیم اعلام حمایت و آمادگی برای تزریق واکسن کردند و در این زمینه به مردم اطلاع رسانی شده است.

وی اذعان کرد: با توجه به هماهنگی های انجام شده با رئیس مرکز بهداشت ایرانشهر حداقل 500 هزار دُز واکسن جهت واکسیناسیون افراد مورد اشاره و دانشجویان مورد احتیاج است که انتظار می رود وزارت بهداشت اولویت تحویل واکسن را به این دانشگاه مدنظر قرار دهد. با عنایت به سفر معاون کل وزارت بهداشت و برگزاری جلسات و بیان مسائل از سوی ریاست دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر، انتظار می رود در کمترین زمان ممکن با توجه به شرایط بحرانی و نزدیک بودن سال تحصیلی تازه کمبود های مطرح شده به این دانشگاه به وسیله وزارتخانه مرتفع گردد.

وطن خواه از عموم مردم خواست تا با رعایت پروتکل های بهداشتی و همکاری با کادر درمان به سلامت خود و دیگران اهمیت دهند و از شیوع بیشتر این ویروس جلوگیری نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1090

به "احتیاج فورى دانشگاه علوم پزشکى ایرانشهر به تخصیص 500 هزار دُز واکسن کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتیاج فورى دانشگاه علوم پزشکى ایرانشهر به تخصیص 500 هزار دُز واکسن کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید