هتل مجلل بر فراز ابرها، این هتل هرگز فرود نمی آید!

به گزارش تور انگلیس، ویدئویی از یک هتل در حال پرواز در شبکه های اجتماعی دست به دست شده است. این هتل اسکای کروز به وسیله هاشم القلیلی طراحی شده است و ظرفیت پذیرش حدود 5000 مهمان را دارد.

هتل مجلل بر فراز ابرها، این هتل هرگز فرود نمی آید!

به گزارش خبرنگاران، هاشم القلیلی سازنده این مدل خارق العاده می گوید این می تواند آینده صنعت حمل ونقل باشد.

گفته می گردد که این هتل هرگز فرود نمی آید! در طول سفر، این هواپیمای جامبو همواره در هوا خواهد بود. به گفته هاشم القلیلی، حتی تعمیرات را می توان در پرواز انجام داد.

این هواپیما با 20 موتور هسته ای کار می نماید. این هتل چشم انداز عالی 360 از آسمان را به مهمانان ارائه می دهد.

این هواپیما دارای امکاناتی در سطح جهانی مانند مراکز ورزشی، کافه و رستوران، زمین های بازی، سالن های عروسی، مرکز خرید، سینما و استخر و سالن اجتماعات و ... خواهد بود.

روزنامه دیلی استار در گزارشی درباره طراحی القلیلی اشاره می نماید که وقتی از او پرسیده شد که برای پرواز با اسکای کروز چند خلبان ضروری است، او پاسخ داد: این همه فناوری و شما هنوز خلبان می خواهید؟ من معتقدم که کاملاً خودمختار خواهد بود.

در یک رندر ویدئویی از این هواپیما که به وسیله طراح آن در یوتیوب با عنوان: کروز آسمانی: هتلی آینده نگر بر فراز ابرها منتشر شده است، می توان امکانات آن را مشاهده کرد.

در حالی که هنوز تاریخ راه اندازی این هتل پرنده اعلام نشده است، اما همه مشتاق ایده القلیلی نیستند، به طوری که یک نفر در بخش نظرات زیر ویدئو نوشت: ایده عالی قرار دادن یک راکتور هسته ای در چیزی که ممکن است خراب گردد و سقوط کند.

دیگری با کنایه گفت: احساس می کنم اینجا جایی است که همه ثروتمندان می فرایند. برای پنهان شدن در آخرالزمان.

هاشم القلیلی 31 ساله یمنی است، اما در حال حاضر در برلین آلمان زندگی می نماید.

در بخشی از زندگی نامه او آمده است: هاشم یک زیست شناس مولکولی است که از دانش و اشتیاق خود به علم برای آموزش مردم به وسیله رسانه های اجتماعی و محتوای ویدئویی استفاده می نماید.

کار هایی که القلیلی در آن ها تخصص دارد شامل تعاملات گفتاری، فراوری محتوا و بازاریابی دیجیتال است. در سال 2018، او یک سخنرانی تد در خصوص سیستم آموزشی و چگونگی تغییر آن برای بهتر شدن انجام داد.

ویدئو های دیگر در یوتیوب القلیلی عبارتند از: پنج سیاره برتر که می توانند شما را بکشند و آیا زمین می تواند روزی از چرخش دست بردارد؟

منبع: فرارو
انتشار: 31 تیر 1401 بروزرسانی: 31 تیر 1401 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1447

به "هتل مجلل بر فراز ابرها، این هتل هرگز فرود نمی آید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل مجلل بر فراز ابرها، این هتل هرگز فرود نمی آید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید