هشدار سازمان هواشناسی نسبت به آبگرفتگی معابر عمومی در 5 استان

به گزارش تور انگلیس، سازمان هواشناسی با صدور هشداری نارنجی از بارش باران، همراه با رعد و برق، وزش باد شدید موقت و بارش تگرگ در مناطق مستعد طی فردا (29 فروردین) خبر داده است.

هشدار سازمان هواشناسی نسبت به آبگرفتگی معابر عمومی در 5 استان

به گزارش خبرنگاران، سازمان هواشناسی در هشدار خود ضمن اشاره به فعالیت سامانه بارشی در کشور از بعد ازظهر آدینه (29 فروردین) از بارش باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت در جنوب و مرکز اصفهان، غرب یزد، جنوب قزوین، استان های مرکزی و قم اطلاع داد.

بر اساس این هشدار طغیان رودخانه ها، آبگرفتگی معابر عمومی و لغزندگی جاده های مواصلاتی در این مناطق دور از انتظار نیست. از این رو از تردد غیر ضروری و تردد و توقف در کنار رودخانه ها خودداری گردد.

مدیریت سدها، اتخاذ تمهیدات لازم برای عبور سیلاب احتمالی، اتخاذ اقدامات پیشگیرانه برای حفظ محصولات کشاورزی، آمادگی دستگاه های اجرایی ازجمله شهرداری ها و فرمانداری ها جهت اجرای تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارات احتمالی سیلاب و آبگرفتگی معابر از توصیه های دیگر سازمان هواشناسی است.

به گزارش خبرنگاران در هشدار نارنجی پیش بینی می گردد که پدیده ای جوی اثرات منفی به دنبال داشته باشد و خسارت های احتمالی را سبب گردد. هشدار نارنجی رنگ جهت آماده باش دستگاه های مسئول برای مقابله با یک پدیده خسارت زا صادر می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 292

به "هشدار سازمان هواشناسی نسبت به آبگرفتگی معابر عمومی در 5 استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار سازمان هواشناسی نسبت به آبگرفتگی معابر عمومی در 5 استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید