تور ارزان قطر: هندبال ساحلی قهرمانی آسیا، قهرمانی تیم ملی ایران با رجحان برابر قطر، ملی پوشان ساحلی جهانی شدند

به گزارش تور انگلیس، تیم ملی هندبال ساحلی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا برابر قطر به پیروزی رسید و ضمن کسب عنوان قهرمانی، سهمیه حضور در پیکارهای جهانی را به دست آورد.

تور ارزان قطر: هندبال ساحلی قهرمانی آسیا، قهرمانی تیم ملی ایران با رجحان برابر قطر، ملی پوشان ساحلی جهانی شدند

همراه ما باشید و با تور ارزان قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، هشتمین دوره مسابقات هندبال ساحلی مردان آسیا از تاریخ 2 تا 8 فروردین ماه 1401 و با حضور شش تیم ایران، هند، قطر، عمان، ویتنام و فیلیپین در تهران برگزار گردید. دو تیم برتر این مسابقات نیز جواز حضور در مسابقات جهانی هندبال ساحلی که در ماه ژوئن در یونان برگزار می گردد، کسب کردند.

امروز (دوشنبه) و در آخرین روز این مسابقات تیم هندبال بزرگسالان کشورمان برابر قطر نهاده شد و با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید و سهمیه جهانی را کسب کرد. این تیم بعلاوه با توجه به میانگین گل بهتر عنوان قهرمانی قاره کهن را نیز به خود اختصاص داد.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در محل برگزاری مسابقه امروز تیم ملی هندبال ساحلی کشورمان حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 خرداد 1401 بروزرسانی: 10 خرداد 1401 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1399

به "تور ارزان قطر: هندبال ساحلی قهرمانی آسیا، قهرمانی تیم ملی ایران با رجحان برابر قطر، ملی پوشان ساحلی جهانی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان قطر: هندبال ساحلی قهرمانی آسیا، قهرمانی تیم ملی ایران با رجحان برابر قطر، ملی پوشان ساحلی جهانی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید