واکنش مانچینی به شایعه حضور در اینتر و یوونتوس

به گزارش تور انگلیس، روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیا پیشنهادات برای بازگشت به عرصه باشگاهی را رد کرد.

واکنش مانچینی به شایعه حضور در اینتر و یوونتوس

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم ملی ایتالیا در چارچوب رقابت های لیگ ملت های اروپا در روز آدینه چهار سپتامبر در مقابل بوسنی و هرزگوین در فلورانس به میدان رفته و سپس روز دوشنبه هفت سپتامبر به هلند سفر می نماید. اردوی آتزوری شروع شده و روبرتو مانچینی در خصوص شرایط تیمش صحبت نموده است.

روبرتو مانچینی گفت: من بسیار خوشحالم که به کمپ تیم ملی بازگشته ام و آماده کوشش دوباره هستم. ملاقات مقابل بوسنی آزمون آسانی نخواهد بود و من به یاد دارم که این تیم سال گذشته در ملاقات مقابل ما در تورین ابتدا پیش افتاده بود، بنابراین ما احتیاج به تمرکز داریم و باید چشمان خود را باز نگه می داریم. پس از آن می توانیم به بازی برابر هلند فکر کنیم.

من این بار بازیکنان بیشتری را از حد معمول فراخوانده ام زیرا ما شرایط بسیاری از آنها را نمی دانیم، اما می توانیم آنها را قبل از مسابقات اکتبر و نوامبر ارزیابی کنیم. بدون شک ما در هنگام انتخاب بازیکنان باید سطح آمادگی جسمانی شان را در نظر بگیریم. من هنوز هم فکر می کنم یک بازیکن باکیفیت حتی بدون توانایی 90 دقیقه بازی کردن می تواند در ترکیب تیم نقش آفرینی کند، بنابراین خواهیم دید که چه اتفاقاتی رخ می دهد.

شایعات حضور در اینتریا یوونتوس؟ من هیچ پیشنهادی دریافت ننموده ام. هدف من این است که ایتالیا فوتبال خوبی ارائه دهد و به مرحله نهایی لیگ ملت های اروپا برسد، تا به حال عملکرد خوبی داشته ایم و البته جای پیشرفت هم وجود دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مهر 1399 بروزرسانی: 23 مهر 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 539

به "واکنش مانچینی به شایعه حضور در اینتر و یوونتوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش مانچینی به شایعه حضور در اینتر و یوونتوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید