تور عمان لحظه آخری: پرواز بندرعباس، مسقط، در پی گرفتن مجوز

به گزارش تور انگلیس، برای سهولت تردد بین دو کشور ایران و عمان، خط پروازی مسقط-بندرعباس و برعکس راه اندازی می گردد که اخذ مجوزهای لازم آن، در حال پیگیری است.

تور عمان لحظه آخری: پرواز بندرعباس، مسقط، در پی گرفتن مجوز

با تور عمان لحظه آخری از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط عمان آشنا شوید.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری هرمزگان اظهار داشت:

در سفر اخیر به کشور عمان درخواست های زیادی از سوی عمانی ها برای راه اندازی خط پروازی مستقیم بین بندرعباس و مسقط وجود داشت و یکی از شرکت های خدمات مسافری در عمان جهت راه اندازی این خط پروازی اعلام آمادگی کرد.

وی در ادامه گفت که در حال حاضر عمانی ها بیشترین درخواست برای دریافت خدمات پزشکی در ایران دارند و بیشتر به شهر شیراز سفر می نمایند. در حالی که پزشکان مجرب و خوبی در حوزه چشم پزشکی، زیبایی ها و سایر حوزه ها در استان هرمزگان وجود دارد. نکته جالب هم درخواست عمانی ها برای حضور در بندرعباس بود.

به گفته این مقام مسئول، در حال حاضر چند پزشک متخصص و خوب استان هرمزگان به طور فصلی در مسقط جهت ارائه خدمات درمانی حاضر می شوند. از این رو بندرعباس می تواند مقصد مقرون به صرفه تری نسبت به شیراز و یا سایر شهرهای کشور برای عمانی ها باشد.

او در ادامه تاکید نمود:

پیگیری ها با توجه به درخواست سرمایه گذار بخش خصوصی که وی هم ایرانی ساکن در عمان است، ادامه دارد و امیدواریم طی امسال شاهد راه اندازی خط پروازی مستقیم بین مسقط و بندرعباس باشیم. مقدمات کار انجام شده و سرمایه گذار آمادگی خود برای چارتر یک هواپیما در این جهت را اعلام نموده است و با گرفتن مجوزهای قانونی انشاالله شاهد افزایش جهانگرد های درمانی هم در استان هرمزگان به خصوص شهر بندرعباس باشیم.

منبع: کجارو / خبرگزاری مهر
انتشار: 9 بهمن 1400 بروزرسانی: 9 بهمن 1400 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1290

به "تور عمان لحظه آخری: پرواز بندرعباس، مسقط، در پی گرفتن مجوز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور عمان لحظه آخری: پرواز بندرعباس، مسقط، در پی گرفتن مجوز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید