پول آب و برق را با داپ اَپ جور کن!

به گزارش تور انگلیس، حتما تا به حال موقع خرید از وبگاه های اینترنتی با این پیغام روبرو شده اید: پرداخت وجه و بازگشت درصدی از آن به کیف پول الکترونیکی شما. بعد هم لابد از خود پرسیده اید این عبارت دقیقا یعنی چه؟! چرا یک فروشنده باید درصدی از مبلغ خریدم را به من برگرداند؟! این پول برگردانده شده کجا می رود و چگونه می توانم به آن دسترسی پیدا کنم؟!

پول آب و برق را با داپ اَپ جور کن!

نگران نباشید، داپ اَپ به همه سوالات شما در این زمینه پاسخ می دهد؛ نرم افزار همراه داپ اَپ اولین پلتفرم پاداش نقدی خرید بر بستر شبکه بانکی در کشور است.

هر کاربر می تواند با استفاده از این پلتفرم، از کسب و کارهای طرف قرارداد خرید کند و درصدی از مبلغ خریدش را به عنوان پاداش، در کیف پول مجازی تعبیه شده در نرم افزار تحت عنوان کیف پول نقدی ذخیره کند.

فروشگاه های طرف قرارداد داپ اَپ که در اصطلاح به آنها پذیرنده می گوییم، شامل فروشگاه های آنلاین و آفلاین هستند؛ یعنی هم فروشگاه های فیزیکی مانند سوپرمارکت ها، میوه فروشی ها، رستوران ها، پوشاک و ... و هم فروشگاه های مجازی و اینترنتی عضو این مجموعه هستند.

علی جواهرچیان، رئیس هیأت مدیره شرکت درنیکا اندیشه پرهام و بنیان گذار نرم افزار همراه داپ اَپ درباره ابعاد کنونی مجموعه تحت نظرش می گوید: در حال حاضر داپ اَپ 131گروه صنفی را پوشش می دهد و با این که فعالیت آن در حوزه آفلاین فعلا محدود به تهران است، بیش از 5000هزار کسب وکار مختلف به عضویت این مجموعه درآمده اند که حدود 100 هزار کاربر داپ اَپ مشغول بهره مندی از خدمات آنها هستند.

وی در ادامه می گوید: اخیرا نمایندگی داپ اَپ به استان های یزد، کرمان، اصفهان و هرمزگان واگذار شده و تا انتها امسال چهار نمایندگی دیگر نیز به این مجموعه اضافه می شوند. البته طبق برنامه ریزی های انجام شده، طی 18 ماه آینده تعداد نمایندگی های استانی ما به 15نمایندگی در سطح کشور خواهد رسید. از نظر تعداد نیروی انسانی شاغل در داپ اَپ نیز 105 نفر در تهران و 60 نفر در چهار استانی که تا به حال نمایندگی به آنها اعطا شده است، مشغول فعالیت هستند.

کیف پول نقدی؛ یا نقدش کن یا باهاش خرید کن!

نرم افزار نوپای داپ اَپ در حال حاضر امکان برداشت وجه ذخیره شده در کیف پول نقدی را برای کاربرانش ایجاد نموده است. این ویژگی به کاربر اجازه می دهد در هر زمان از شبانه روز، فقط با واردکردن شماره شبای حساب بانکی خود در داپ اَپ، بتواند تمام یا بخشی از مبلغ موجود در کیف پول خود را به حساب بانکی اش منتقل کند. جواهرچیان درباره ویژگی های اختصاصی دیگری که در آینده بسیار نزدیک به این پلتفرم اضافه می گردد، توضیح می دهد: امکاناتی مانند شارژ سیمکارت، خرید بسته های اینترنتی، پرداخت قبوض، شارژ بلیت مترو و اتوبوس، پرداخت درونشهری هزینه تاکسی، عوارض آزادراهی و چند قابلیت جذاب دیگر هم قرار است به زودی به کیف پول نرم افزار ما اضافه گردد. ما ادعا می کنیم کاربران داپ اَپ می توانند با خرید مایحتاج ماهیانه خود از کسب و کارهای مختلف و جمع شدن پاداش های نقدی در کیف پولشان از این طریق، می توانند بسیاری از هزینه های خدماتی ثابتشان مانند همان قبوض، هزینه رفت وآمد و ... خود را با این روش رایگان نمایند.

کیف پول اعتباری

ویژگی بسیار جذاب دیگری که داپ اَپ را حتی محبوب تر از قبل می نماید کیف پول اعتباری آن است. جواهرچیان در مورد کیف پول اعتباری که اخیرا به پلتفرم داپ اَپ اضافه شده است، توضیح می دهد: در طرح کیف پول اعتباری، ما به همه مردم از یک تا پنج میلیون تومان اعتبار می دهیم. یعنی کاربر داپ اَپ می تواند بدون این که پولی پرداخت کند، به اندازه اعتبارش از همه مجموعه های طرف قرارداد ما خرید کند و یک ماه بعد هزینه خریدش را بپردازد. برای مشخص میزان اعتباری که کاربر می تواند دریافت کند، برای کاربران حقیقی مراحلی در نظر گرفته شده که فقط یک بار و به صورت غیرحضوری انجام می گردد.

فرایند این فرآیند به توضیح زیر است:

نصب نرم افزار داپ اَپ روی گوشی هوشمند

ثبت کد ملی و شماره تلفن همراه در بخش درخواست اعتبار کیف پول اعتباری

انجام اعتبارسنجی از سوی بانک مرکزی در کمتر از 24 ساعت و مشخص میزان اعتبار قابل ارائه از طرف داپ اَپ

صدور یک فقره چک تضمین به میزان اعتبار دریافت شده و ارسال آن به وسیله پست برای داپ اَپ

دریافت اعتبار از داپ اَپ در کمتر از 10روز

مراجعه حضوری به فروشگاه های فیزیکی طرف قرارداد و خرید کالا یا خدمات از آنها به میزان اعتبار/ یا خرید کالا یا خدمات از فروشگاه های اینترنتی طرف قرارداد به میزان اعتبار

پرداخت مبلغ اعتبار خرج شده در ابتدای ماه بعد به داپ اَپ

بنیانگذار نرم افزار همراه داپ اَپ ادامه می دهد: برای کاربران سازمانی ما که همان ادارات، ارگان ها، کارخانجات و مجموعه های دولتی و خصوصی هستند و قصد دارند میزان اعتبار مشخصی را برای هر کدام از کارمندان شان در نظر بگیرند، فرایند کار بسیار راحت تر است. کافی است تفاهم نامه ای بین مجموعه ما و آن سازمان منعقد گردد و به ما اعلام نمایند سقف اعتبار برای هرکدام از کارمندان شان را چقدر در نظر می گیرند. در این روش تضمین بازپرداخت اعتبار به داپ اَپ توسط سازمان طرف قرارداد صورت می گیرد و احتیاج نیست هر کارمند اقدام به صدور و ارسال چک تضمین کند. در این صورت دریافت اعتبار از داپ اَپ در کمتر از یک روز انجام می گردد.

چرا یک فروشگاه باید عضو داپ اَپ گردد؟

بنیانگذار داپ اَپ با اشاره به این که تمام خدمات این اپلیکیشن چه برای کاربران و چه برای پذیرنده ها کاملا رایگان است، توضیح می دهد: پلتفرم ما جذابیت های مختلفی دارد که کسب وکارها را به همکاری با ما علاقه مند می نماید. یکی از این جذابیت ها افزایش فروش پذیرنده ها به واسطه افزایش مشتری آنها است. جذابیت دیگر می تواند انجام تبلیغات برای پذیرنده ها در محیط نرم افزار باشد. اما آورده اصلی داپ اَپ برای پذیرنده ها، ایجاد باشگاه مشتریان و وفادارسازی مشتریان فعلی و جدید آنها است. ما در بحث مشاوره رایگان کسب وکار می توانیم راهنمای بسیار خوبی برای آنها باشیم و ویژگی های لازم برای وفادار کردن مشتری را به کسب وکار آنها اضافه کنیم.

او در مورد طرح های آینده داپ اَپ برای پذیرندگانش می افزاید: ما برنامه های جدید و پیشرفته ای هم در دست اقدام داریم. ویترین نام قابلیت جدیدی است که مجموعه درحال کار بر روی آن است و تا سال آینده به بهره برداری خواهد رسید. بر اساس این طرح، مجموعه داپ اَپ برای تمام فروشگاه های فیزیکی طرف قراردادش که سازوکار فروش اینترنتی کالا نداشته باشند، به صورت رایگان نسبت به ایجاد بستر فروش مجازی اقدام خواهد نمود.

فرزاد سهیلی آزاد - نشان ایرانی 2

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 اسفند 1399 بروزرسانی: 24 اسفند 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 841

به "پول آب و برق را با داپ اَپ جور کن!" امتیاز دهید

2 کاربر به "پول آب و برق را با داپ اَپ جور کن!" امتیاز داده اند | 2.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پول آب و برق را با داپ اَپ جور کن!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید