پیروزی شیکاگو بولز در خانه ویزاردز، اروینگ 44 امتیاز کسب کرد

به گزارش تور انگلیس، به گزارش خبرنگاران، رقابتهای بسکتبال حرفه ای NBA بامداد امروز یکشنبه ادامه یافت که در یکی از این ملاقاتها تیم شیکاگو بولز در خانه واشنگتن ویزادرز به رجحان 96 بر 87 دست یافت. در این ملاقات که در حضور 19 هزار و 661 تماشاگر برگزار گردید دی جی آگوستین و جواکیم نوآه به ترتیب با 25 و 21 امتیاز بهترین بازیکنان تیم شیکاگو بودند. در تیم میزبان نیز جان وال گارد این تیم با 20 امتیاز موثرتر از دیگر بازیکنان بود.

پیروزی شیکاگو بولز در خانه ویزاردز، اروینگ 44 امتیاز کسب کرد

جهت دریافت خدمات در ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

نمایی از ملاقات امروز تیم های واشنگتن ویزاردز و شیکاگو بولز

در یکی دیگر از بازی ها تیم بروکلین نتس برابر میزبان خود فیلادلفیا سونی سیکسرز 105 بر 101 برنده شد. درون ویلیمامز گارد راس مشهور تیم بروکلین در این مسابقه 19 امتیاز به دست آورد و بهترین یار تیمش بود. این در حالی بود که در تیم میزبان ثادئوس یانگ با کسب 20 امتیاز نام خود را به عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان مطرح نمود.

درون ویلیامز با اسلم دانکی زیبا توپ را وارد سبد تیم فیلادلفیا نموده است

میلواکی باکس در سالن اختصاصی خود بی ام او هریس بردلی سنتر و در حضور 16 هزار و 310 تماشاگر مقابل تورنتو رپتورز با حساب 102 بر 98 نتیجه را واگذار کرد. گرویس واسکوئز گارد تیم تورنتو با 26 امتیازی که در 37 دقیقه حضورش در میدان کسب کرد بهترین بازیکن میدان بود.

برندون نایت از میلواکی با اسلم دانک توپ را وارد سبد رپتورز کرد

تیم های دیترویت پیستونز و بوستون سلتیکس در حضور 19 هزار و 558 تماشاگر سالن پلیس آو آبرن هیل شهر دیترویت به مصاف یکدیگر رفتند که در سرانجام تیم دیترویت با حساب 115 بر 111 حریف خود را شکست داد. راندی استاکی در ترکیب تیم دیترویت 26 امتیاز به دست آورد و امتیازآورترین بازیکن میدان معرفی گردید.

نمایی از بازی دیترویت و بوستون. جف گریف با اسلم دانک روی سبد پیستونز امتیاز کسب نموده است

شارلوت بابکتس دیگر تیمی بود که در خانه حریف برنده شد. این تیم که در زمین تیم کلیولند کاوالیرز به میدان رفته بود با نتیجه 96 بر 94 از سد میزبان خود گذشت. کایری اروینگ گارد تیم کلیولند در این ملاقات 44 امتیاز کسب کرد شب فوق العاده ای را سپری کرد.

تصویری از بازی امروز کلیولند کاوالیرز و شارلوت بابکتس

تیم اورلاندو مجیک هم در جدال مقابل مینه سوتا تیمبروولوز 100 بر 92 برنده شد. آرون آفلالو گارد تیم اورلاندو مجیک با کسب 18 امتیاز عملکرد بهتری در قیاس با دیگر بازیکنان داشت و موثرترین بازیکن میدان شد.

ریکی روبیو بازیکن اسپانیایی تیم مینه سوتا در میان مدافعان اورلاندو توپ را وارد سبد نموده است

تا به امروز در جدول کنفرانس شرق تیم های میامی هیت، ایندیانا پیسرز، تورنتو رپتورز، شیکاگو بولز، دنور ناگتس، واشنگتن ویزاردز و شارلوت بابکتس حضور خود را در مرحله پلی آف مسجل نموده اند و در کنفرانس غرب نیز تیم های سن آنتونیو اسپرز، اوکلاهما سیتی ثاندرز، لس آنجلس کلیپرز و هوستون راکتس حضورشان را در مرحله پلی آف مسجل نموده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 138

به "پیروزی شیکاگو بولز در خانه ویزاردز، اروینگ 44 امتیاز کسب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی شیکاگو بولز در خانه ویزاردز، اروینگ 44 امتیاز کسب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید