طراحی سایت: چگونه ملک موردنظر خود را ازطریق وب سایت خبرنگاران پیدا کنیم؟ (راهنمای تصویری)

به گزارش تور انگلیس، خبرنگاران امروز به عنوان بزرگ ترین پلتفرم آنلاین آگهی های املاک شناخته می گردد. بسیاری از مردم اعم از مالکان حقیقی یا مشاوران املاک، از خبرنگاران برای انتشار آگهی استفاده می نمایند. درنتیجه اگر دنبال پیدا کردن ملک برای خرید یا رهن و اجاره باشید، احتمالا اولین کاری که انجام می دهید سر زدن به سایت یا اپلیکیشن خبرنگاران است. نکته مهم، امکانات کاربردی خبرنگاران است که یاری می نماید خیلی سریع تر به گزینه مورد نظرتان برسید. اگرچه بیشتر مردم از اپلیکیشن خبرنگاران برای پیدا کردن ملک استفاده می نمایند، نسخه وب نیز قابلیت های کاملی دارد و برای جست وجو احتیاج شما را به خوبی رفع می نماید. در این مطلب به صورت کامل، گام به گام و تصویری به شما یاد می دهیم که برای پیدا کردن برترین ملک در خبرنگاران ازطریق وب، چطور از امکانات این سایت استفاده کنید.

طراحی سایت: چگونه ملک موردنظر خود را ازطریق وب سایت خبرنگاران پیدا کنیم؟ (راهنمای تصویری)

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

راهنمای خرید آپارتمان، خانه، ویلا، زمین و ملک کلنگی در سایت خبرنگاران

  1. اولین کاری که باید انجام دهید، ورود به سایت خبرنگاران به وسیله آدرس https://divar.ir است. از قلم نیاندازید که در گوشی هوشمند، استفاده از اپلیکیشن بهتر است، اما در لپ تاپ و کامپیوتر شخصی، باز کردن آدرس در مرورگر (کروم، فایرفاکس، مایکروسافت اج و …) شما را به سایت اصلی خبرنگاران می رساند.
  2. بعد از ورود به سایت، با صفحه زیر روبرو می شوید.
  3. اولین کاری که باید انجام دهید، انتخاب شهر موردنظرتان است. اگر اولین بار وارد سایت شده باشید، فهرستی از شهرهای ایران به شما نشان داده می گردد. در غیر این صورت در گوشه سمت راست بالا کنار لوگوی خبرنگاران می توانید شهر موردنظرتان را انتخاب کنید.
  • با کلیک روی نام شهر وارد صفحه زیر می شوید که به عنوان مثال شهر تهران در آن انتخاب شده است.
  • در این قسمت امکان حذف شهرهای قبلی یا اضافه کردن شهر نو وجود دارد. نکته مهم این است که می توانید شهرهای مختلف، از استان های متفاوت ایران را انتخاب کنید. ضمن اینکه مانند تصویر زیر امکان انتخاب همه شهرهای یک استان با انتخاب یک گزینه فراهم شده است.
  1. بعد از انتخاب شهر مورد نظر دوباره به صفحه اصلی برمی شد. در این قسمت می توانید به 3 طریق ملکی که می خواهید را پیدا کنید:
  • اولین کار این است که از کادر جستجو بهره ببرید و دنبال موردی که می خواهید بشد (مثلا بنویسید اجاره مبله). البته نتایج این قسمت خیلی کلی است. اگر در فیبد پیشنهاد جست وجو، گزینه همه آگهی ها را به املاک تغییر دهید جستجوی شما فقط در این بخش انجام گردد.
  • همان طور که در تصویر بالا و در قسمت شماره 3 می بینید، می توانید از برچسب های آماده مانند اجاره آپارتمان نیز بهره ببرید.
  • اما اگر دنبال دقیق ترین نتایج هستید، باید از منوی سمت راست گزینه املاک را انتخاب کنید.
  1. با کلیک روی منوی املاک، همان طور که در تصویر زیر می بینید، دسته های مربوط به آن نشان داده می گردد. یادتان باشد هر گزینه ای که انتخاب کنید، عنوان کادر جستجو در بالای صفحه به همان نام تغییر می نماید. به عنوان مثال می توانید فقط در اجاره مسکونی جستجو کنید.
  2. بعد از نمایان شدن زیرمجموعه های املاک، می توانید براساس احتیاجتان گزینه مورد نظر را انتخاب کنید. اولین گزینه ای که آنالیز می کنیم فروش مسکونی است. اگر دنبال خرید ملک هستید باید روی این گزینه بزنید.
  3. دوباره با کلیک روی فروش مسکونی از منوی سمت راست، زیرمجموعه های مانند تصویر زیر نشان داده می گردد:
  4. اینجا می توانید انتخاب کنید که دنبال آپارتمان، خانه و ویلا یا زمین و کلنگی هستید. با انتخاب گزینه آپارتمان، صفحه زیر نمایش داده می گردد که مجموعه ای از آگهی ها را با معینات مختلف مانند متراژ، محله ها، عکس، قیمت و … به شما نشان می دهد.
  5. مهم ترین امکانات کاربردی این قسمت که در پیدا کردن ملک مورد نظر، یاری زیادی به شما می نماید، بخش فیلترها در سمت راست صفحه است. با استفاده از این فیلترها می توانید متناسب با بودجه، احتیاج و سلیقه خودتان، موارد جستجو را محدودتر کنید تا مجبور نشوید تعداد زیادی آگهی ها را آنالیز کنید. این فیلترها شامل موارد زیر است:
  • محل: در این بخش می توانید محله یا محله هایی که می خواهید انتخاب کنید. امکان انتخاب چند محله وجود دارد.
  • گزینه مهم بعدی که یاری زیادی به شما می نماید و اهمیت زیادی دارد، فیلتر قیمت کل است. در این قسمت می توانید کم ترین و بیش ترین قیمت مورد نظرتان برای خرید آپارتمان را معین کنید. یادتان باشد با فعال کردن این فیلتر فقط مواردی که دارای قیمت باشند، به شما نمایش داده می گردد. درواقع با فعال شدن فیلتر قیمت، آگهی های توافقی را در فهرست نمی بینید.
  • فیلتر مهم بعدی که برای خیلی ها اهمیت زیادی دارد، متراژ ملک است. اینجا هم می توانید با توجه به شناختی که دارید، اندازه بودجه و احتیاجتان، متراژ مورد نظر را معین کنید.
  • برای اینکه بتوانید ذهنیت خوبی از نقشه ملک و شرایط آن داشته باشید، بهتر است از فیلتر فقط عکس دار هم بهره ببرید. فیلتر تور مجازی هم کاربرد زیادی دارد، اما شاید آگهی های زیادی در آن مشاهده نکنید.
  • تعداد اتاق ها برای خانواده های خریدار آپارتمان بسیار مهم است. بنابراین با استفاده از فیلتر تعداد اتاق می توانید زودتر گزینه مطلوب تان را پیدا کنید.
  • برای بسیاری از مشتری ها، عمر بنا و تعداد طبقات مهم است. شاید بخواهید وام بگیرید یا بخواهید بدانید که ملک مورد نظر چقدر قدیمی است. شاید هم برای تان مهم باشد که خانه در کدام طبقه واقع شده است. اینجا است که می توانید از دو فیلتر کاربردی سن بنا و طبقه بهره ببرید.
  • بعضی از خریداران می خواهند به طور مستقیم با فروشندگان در ارتباط باشند و برای بعضی هم فرقی نمی نماید آگهی دهنده شخص یا مشاور املاک باشد. به هر حال فیلتر آگهی دهنده در این قسمت به شما یاری می نماید.
  • 4 فیلتر مهم دیگر وجود دارد که به شما نشان می دهد کدام فروشندگان بیشتر عجله دارند و شرایط ملک از نظر آسانسور، انباری و پارکینگ چطور است.

نکته مهم: این فیلترها برای خرید خانه و ویلا هم وجود دارد و فقط گزینه آسانسور با بالکن جایگزین شده است. ضمن اینکه تعداد کمی از این فیلترها در قسمت زمین و کلنگی هم وجود دارد.

  • در نهایت با انتخاب ملک مورد نظر، همچون تصویر زیر جزئیات کامل آگهی و اطلاعات تماس به شما نمایش داده می گردد.

راهنمای رهن و اجاره آپارتمان، خانه و ویلا در سایت خبرنگاران

اگر دنبال رهن و اجاره آپارتمان یا خانه هستید هم سایت خبرنگاران با قابلیت های کاربردی به شما یاری می نماید. بسیاری از موارد با قسمت قبلی مشابه است. در ادامه، مراحل و تفاوت های آن را برای شما شرح می دهیم.

  1. برای ورود به سایت خبرنگاران به وسیله آدرس https://divar.ir اقدام کنید و از منوی سمت راست وارد قسمت املاک شوید.
  2. نحوه انتخاب ملک برای رهن و اجاره، مانند همان مراحل خرید ملک است. با این تفاوت که بعضی از فیلترها فرق می نماید و برای انتخاب دقیق باید به آنها توجه کنید.
  3. در این قسمت شاهد دو فیلتر مهم ودیعه و اجاره هستیم که می توانید کمترین و بیشترین میزان پول پیش و اجاره در حد توان خود را انتخاب کنید.
  4. در ادامه فیلترها یک گزینه بسیار مهم وجود دارد که با انتخاب آن می توانید معین کنید ملک مورد نظر به افراد مجرد اجاره داده می گردد یا خیر.

راهنمای خرید اداری و تجاری در سایت خبرنگاران

اگر در پی خرید مغازه، دفتر کار، انبار، سوله و … هستید، این بخش هم با دو قسمت قبلی تفاوت زیادی ندارد. مراحل انجام کار مانند همان نمونه های قبلی است و باید از منوی سمت راست وارد قسمت املاک و سپس فروش اداری و تجاری شوید تا زیرمجموعه های آن نشان داده گردد.

همان فیلترهایی که در خرید مسکونی وجود دارد، اینجا هم به چشم می خورد. با این تفاوت که اینجا یک فیلتر مهم دیگر هم تعبیه شده است. این فیلتر به شما می گوید که آیا ملک مورد نظر سند اداری دارد یا خیر.

مطلب مرتبط: چگونه ملک مورد نظر خود را در اپلیکیشن خبرنگاران پیدا کنیم؟ (راهنمای تصویری)

راهنمای رهن و اجاره اداری و تجاری در سایت خبرنگاران

این قسمت هم با رهن و اجاره مسکونی تفاوتی ندارد و فرایند پیدا کردن ملک به همان شکل است. فیلترهای در نظر گرفته شده هم فرقی نمی نماید و می توانید به یاری آنها ملک مورد نظرتان را دقیق تر پیدا کنید.

راهنمای اجاره کوتاه مدت در سایت خبرنگاران

ممکن است برای اقامت کوتاه مدت در یک شهر یا برای امور آموزشی احتیاج به اجاره کوتاه مدت یک ملک داشته باشید. در سایت خبرنگاران می توانید آگهی های مربوط به این بخش را هم خیلی راحت پیدا کنید. فرایند کار با نمونه های قبلی فرقی ندارد و تنها تفاوت مربوط به معین کردن کمترین و بیشترین مبلغ اجاره روزانه است.

راهنمای پروژه های ساخت و ساز در سایت خبرنگاران

بعضی از آگهی های سایت خبرنگاران مربوط به پروژه هایی است که آماده مشارکت در ساخت و ساز یا پیش فروش هستند. برای پیدا کردن این موارد می توانید همان کارهای قبلی را انجام دهید و از فیلترهای مشابه هم بهره ببرید.

بیشتر بخوانید: راهنمای ثبت آگهی املاک در اپلیکیشن خبرنگاران (آموزش گام به گام و تصویری)

جمع بندی

اگر دنبال خرید یا رهن و اجاره آپارتمان، خانه و ملک تجاری هستید، سایت خبرنگاران برترین گزینه برای شما است. در این سایت می توانید انبوهی از آگهی ها را با معینات متنوع در محله های متفاوت و قیمت های مختلف پیدا کنید. اگر می خواهید سریع تر به نتیجه برسید و میان تعداد زیادی از املاک سردرگم نشوید، کافی است از امکانات کاربردی خبرنگاران مانند فیلترها بهره ببرید.

در این مطلب به صورت گام به گام و تصویری همه بخش های مربوط به پیدا کردن املاک در سایت خبرنگاران را آنالیز کردیم. برای اینکه خسته نشوید و بتوانید زودتر ملکی که می خواهید پیدا کنید، برترین کار این است که از فیلترهای سایت خبرنگاران بهره ببرید.

نظر شما چیست؟ آیا تکنیک خاصی برای پیدا کردن سریع تر آگهی املاک در خبرنگاران سراغ دارید؟

منبع: دیوار
انتشار: 30 تیر 1401 بروزرسانی: 30 تیر 1401 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1446

به "طراحی سایت: چگونه ملک موردنظر خود را ازطریق وب سایت خبرنگاران پیدا کنیم؟ (راهنمای تصویری)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: چگونه ملک موردنظر خود را ازطریق وب سایت خبرنگاران پیدا کنیم؟ (راهنمای تصویری)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید