معامله دو سر برد در تاجرسرا

به گزارش تور انگلیس، تا پیش از نوروز 99 و آغاز همه گیری کرونا، هر سال از دو سه هفته مانده به نوروز در بازارها و پاساژها جای سوزن انداختن نبود و همه در تکاپوی خرید عید بودند.

معامله دو سر برد در تاجرسرا

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

اگر در شهری جز تهران برای خرید محصولی جز سوغاتی آن شهر به بازار رفته باشید، حتما از فروشنده ها شنیده اید که فلان لباس دوخت تهران یا فلان کالا ساخت تهران است! ادعایی که بیشتر برای بازار گرمی و با هیجان مطرحش می کنند.

معمولا فروشنده های ساکن شهرهای مختلف برای خرید به بازار تهران می فرایند. در تهران هم یا تعداد محدودی فروشگاه و بازار را می شناسند یا زمان کافی برای شناسایی تولیدکننده ها و بازارهای جدید ندارند؛ به علاوه در کنار هزینه های سفر، خستگی رفت وآمد و نگرانی از شرایط همه گیری کرونا، باعث می شود آنها از کاسبی در شهر خودشان هم در این مدت باز بمانند.

شرکت ایده پردازان تاجرسرای مجازی پلتفرمی مجازی را برای ارتباط فروشگاه ها، تولیدکننده های مختلف و مصرف کننده ها در سراسر کشور با نام تاجرسرا ایجاد کرده است. به این ترتیب دیگر نیازی به مسافرت و خرید حضوری سفارش ها نیست و فروشندگان و خریداران با گوشی هوشمند یا رایانه می توانند به بازارهای مختلف دسترسی داشته باشند.

این مجموعه تلاش می کند تا تمرکز اقتصادی را از تهران بردارد و باعث رونق کسب وکارها در شهر های کوچک و بزرگ کشور شود. گفتنی است ایده پردازان تاجرسرای مجازی به عنوان شرکتی خلاق و نوآور، برنده ویژه پویش کرونا پلاس از طرف معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز شناخته شده است.

فرامرز خدام رضایی، مدیرعامل تاجرسرا مجازی درباره قصه شکل گیری این پلتفرم می گوید: پیش از ماجرای فیلترشدن تلگرام، در شرکتی در زمینه واردات کالا از چین فعالیت می کردم و در آنجا تمام ارتباط مان با بازارهای فروش در شهرهای مختلف ایران از طریق این اپلیکیشن پیام رسان بود. با مسدود شدن تلگرام، ما هم مثل بسیاری از کسب وکارهای دیگر، حجم زیادی از مشتریانمان را از دست دادیم. در آن شرایط آنچه به ذهنم رسید، ساخت پلتفرمی بود که دیگر نگران فیلترشدن آن نباشم. به عنوان اولین قدم با همکارانم در ایده پردازان تاجرسرای مجازی در سال 97، اپلیکیشنی برای معرفی بازارهای تهران و فروشگاه های آنها طراحی کردیم و در مراکز عرضه این اپلیکیشن ها در دسترس قرار دادیم. کمی بعد شرکت اپل، اپلیکیشن های ایرانی را از فروشگاه اینترنتی خود حذف کرد و ما باز هم بخشی از مخاطبانمان را از دست دادیم. ولی ناامید نشدیم. یک بار دیگر بازار را مطالعه و بررسی کردیم و اپلیکیشن دیگری در زمینه ارائه محصول به کسب وکارها (B2B) عرضه کردیم. اپلیکیشن دوم ما با استقبال بسیار خوبی روبه رو شد و در طول کمتر از یک ماه تعداد فروشگاه های ثبت شده در آن از 200 به 3000 فروشگاه رسید. با بازخوردی که از بازار گرفتیم، در قدم سوم کاربران هدفمان را گسترش دادیم و امکان خرید برای مصرف کننده خرد را نیز فراهم کرده ایم. رابط کاربری سایت تاجرسرا در گوشی های هوشمند، مانند اپلیکیشن اینستاگرام طراحی شده است تا کاربران جدید، با فضای اپ احساس بیگانگی نداشته باشند.

تاجرسرا کجاست؟

تاجرسرا اولین بازار بزرگ مجازی ایران است. در این بازار مجازی تمام تولیدکننده ها، توزیع کننده ها و خرده فروشان می توانند اطلاعات کالا و محصولات خود را ثبت و خود را به خریداران در کل کشور معرفی کنند.

تاجرسرا علاوه بر کوتاه کردن جهت رسیدن کالاها از تولیدکننده تا مصرف کننده، حمایت از کالاهای ایرانی را نیز در رأس فعالیت های خود قرار داده است. این پلتفرم از فروش کالاها هیچ کارمزدی دریافت نمی کند، درحالی که دیگر پلتفرم های فروش کالا، روی کالاهای مختلف بین 3 تا 20درصد از کارمزد فروش را برای خودشان برمی دارند. اکنون 4100 کاربر، 20 تولیدکننده، 3300 عمده فروش و حدود 100 خرده فروش عضو تاجرسرا هستند.

درآمدزایی تاجرسرا برای مشتریان

با معرفی هر فروشگاه به تاجرسرا، 12هزار تومان جایزه بگیرید. به گفته فرامرز خدام رضایی: تاجرسرا پس از اردیبهشت سال آینده به ازای هر فروشگاهی که به آن معرفی کنید، 10درصد هزینه آبونمان یک سال فروشگاه را به صورت نقدی به شما پرداخت خواهد کرد.

از همین امروز در هر فروشگاه یا مغازه ای که خرید می کنید، آنها را به تاجرسرا نیز معرفی و درآمد کسب کنید.

چطور در تاجرسرا محصولم را معرفی کنم؟

تاجرسرا مدعی داشتن کامل ترین دسته بندی محصولات است. در این پلتفرم کالاها در یکی از 14 دسته مد و پوشاک، کفش، آرایشی و بهداشتی، خانه و آشپزخانه، کالای اداری، ورزش و سفر، مواد شیمیایی، تجهیزات خودرو و ... قرار می گیرند.

فروشندگان می توانند تا اردیبهشت 1400 به صورت رایگان در تاجرسرا ثبت نام و از خدمات رایگان آن استفاده کنند.

بعد از این مدت، تاجرسرا هزینه اشتراک ناچیز 50هزار تومانی را به عنوان آبونمان از فروشندگان دریافت خواهد کرد و استفاده از آن برای مصرف کننده ها همیشه رایگان باقی خواهد ماند.

پس اگر محصول یا کالایی برای فروش دارید، فرصت را از دست ندهید و همین حالا کیوآر کد این صفحه را با گوشی اسکن کنید.

پس از ورود به تاجرسرا، کافی است شماره تماس ثابت و نشانی فروشگاه خود را ثبت و تا هفت عکس از محصول خود را نیز بارگذاری کنید.

در تاجرسرا دیگر نگران فیلترینگ و تحریم ها و در نتیجه از دست دادن مشتریان خود نیز نخواهید بود. به علاوه تاجرسرا محصول شما را به رتبه های اول موتورهای جست وجو می آورد.

اگر به عنوان خریدار در هر یک از این دسته بندی ها قصد خرید دارید، می توانید کالای مورد نظر را از بین فروشندگان مختلف انتخاب و مشخصات کالاها را با هم مقایسه کنید. برای داشتن بهترین انتخاب، از قسمت نظرات کاربران سایت نیز غافل نشوید.

تفاوت این پلتفرم با دیگر فروشگاه های مجازی پرمخاطب کشور در این است که پس از انتخاب کالا و فروشنده موردنظر می توانید با فروشنده ارتباط مستقیم برقرار و نحوه خرید خود را به صورت اینترنتی یا حضوری تنظیم و نهایی کنید.

در تاجرسرا از اعتبار فروشندگان کاملا مطمئن باشید، زیرا تاجرسرا فروشگاه های خود را اعتبارسنجی می کند.

همچنین می توانید فروشگاه یا فروشنده دلخواهتان را به فهرست علاقه مندی های خود اضافه کنید تا از حراجی ها، رویدادهای ویژه و تخفیف های آنها باخبر شوید.

ریحانه رادی - نشان ایرانی 2 / روزنامه خبرنگاران

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 22 فروردین 1400 بروزرسانی: 22 فروردین 1400 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 898

به "معامله دو سر برد در تاجرسرا" امتیاز دهید

1 کاربر به "معامله دو سر برد در تاجرسرا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معامله دو سر برد در تاجرسرا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید