تور لحظه آخری تایلند: کجای بانکوک غذاهای خیابانی خوشمزه تری دارد؟

به گزارش تور انگلیس، غذاهای خیابانی در بانکوک

خوردن غذاهای خیابانی یکی از تفریحات محبوب است که باید در بانکوک انجام دهید. در این شهر حتما گوشه ای را پیدا می کنید که در آن ردیفی از گاری ها در کنار هم ایستاده و غذاهایی مثل سوپ نودل، کیک ماهی و کاری های خوشمزه می فروشند. دلتان هوس غذاهای متنوع و مقرون به صرفه خیابانی تایلند را کرد؟ خبر خوب این است که خوردن غذاهای خیابانی فایده های زیادی برای شما به عنوان مسافر دارد چون کیفیت این غذاها خیلی خوب و مواد غذایی آن ها تازه هستند. خریدن این غذاهای اصیل و خوشمزه برترین راه برای یاری به اقتصاد افراد بومی است. خوردن غذاهای خیابانی در بانکوک و همینطور در کل تایلند به طور باورنکردنی ای مقرون به صرفه است. قیمت یک کیسه کیک ماهی 20 بات (کمتر از 1 دلار) و سوپ نودل حدود 60 بات (2 دلار) است. اگر می خواهید بدانید غذاهای خیابانی در بانکوک در کجا رونق بیشتری دارد، در ادامه خبرنگاران را همراهی کنید.

تور لحظه آخری تایلند: کجای بانکوک غذاهای خیابانی خوشمزه تری دارد؟

با تور لحظه آخری تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

چگونه بدانید که در کجای بانکوک برترین غذای خیابانی را پیدا کنید؟

برترین غذای خیابانی تایلندی در همان خیابانی است که شما در آن قرار دارید. به سمت مناطقی بروید که پر از افراد محلی باشد همواره این نشانه خوبی است و حتما در گوشه ای از خیابان آنجا گروهی را می بینید که به فروختن غذا مشغول هستند. کمی درباره غذاهای مورد علاقه خود در تایلند بیشتر فکر کنید تا برترین چیزی که دوست دارید را سفارش دهید و اگر می توانید نام آن غذا را به زبان تایلندی بنویسید. اگرنتوانستید، غذاها را ببیند و به هر کدام که دوست داشتید اشاره کنید و سپس لبخند بزنید! می دانم بیشتر شما مشتاق هستید که در برترین مکان های بانکوک غذاهای خیابانی بخورید. یکی از افراد محلی بانکوک برترین محله های این شهر برای غذا خوردن را معرفی نموده که با آن ها آشنا می شویم:

محله چینی ها (چاینا تاون)

اگر عاشق غذاهای خیابانی اصیل تایلندی هستید حتما از رفتن به محله چینی ها در بانکوک خوشتان می آید. در اینجا صدها دکه، گاری، رستوران و بازار مختلف هست. شب ها در این محل که باشید حسابی اشتهای غذا خوردن پیدا می کنید. علت اینکه چرا محله چینی ها را در ابتدای این فهرست آوردیم این است که اینجا محلی است که حدود 200 سال قبل برای اولین بار در آن غذاهای خیابانی تایلندی به وجود آمدند، زمانی که بانکوک قطب تجاری مهم جنوب شرقی آسیا بود. در پی بوفه هایی باشید که در جلوی آن ها میز و جایگاه های پلاستیکی باشد وخودتان را مهمان غذایی خوشمزه کنید.

خیابان سیلوم (Silom Road)، بانکوک

خیابان سیلوم در وسط مرکز تجاری بانکوک قراردارد. این منطقه جمعیت زیادی دارد و افراد گرسنه در بین ساعات اداری خود در پی غذایی سریع می گردند. این به معنی این است که در اینجا گزینه های غذایی متنوع و زیادی برای انتخاب دارید.

سوی رمبوتری (Soi Rambuttri)

سوی رمبوتری شلوغی دیگر خیابانهای بانکوک را ندارد. شاید در نگاه اول فکرکنید اینجا جایی مناسب برای پیدا کردن غذاهای خوب نیست چون منطقه ای بسیار کوچک است امابه شما اطمینان می دهیم که غذاهای اینجا درجه یک و مقرون به صرفه هستند. اینجا می توانید در اواخرشب بعد از شام برای خود پنکیک موز با شکلات سفارش دهید خوراکی ای که خیلی خوشمزه است.

منبع: ytravelblog.com

منبع: الی گشت
انتشار: 1 اسفند 1400 بروزرسانی: 1 اسفند 1400 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1314

به "تور لحظه آخری تایلند: کجای بانکوک غذاهای خیابانی خوشمزه تری دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور لحظه آخری تایلند: کجای بانکوک غذاهای خیابانی خوشمزه تری دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید