کشف بیش از 2 میلیارد تومان کالای احتکارشده در لرستان

به گزارش تور انگلیس، نیروی انتظامی لرستان گفت: 2 میلیارد و 3 میلیون تومان کالا و اقلام احتکار شده را در شهرهای مختلف کشف و ضبط کرده است.

کشف بیش از 2 میلیارد تومان کالای احتکارشده در لرستان

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری ایرنا، روز دوشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی لرستان گفت: ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی استان در پی کسب خبری مبنی بر احتکار تعداد زیادی پکیج و رادیاتور احتکار شده در یک انبار، بررسی موضوع را با هماهنگی مقام قضائی در دستور کار قرار دادند.

سردارحاجی محمد مهدیان نسب فزود: با شناسایی محل مورد نظر و در بازرسی از انبار مذکور تعداد 294 دستگاه پکیج و رادیاتور احتکار شده کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر و تحویل مراجع ذی صلاح شد.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: کارشناسان ارزش وسایل گرمایشی کشف شده را 600 میلیون تومان برآورد کردند.

کشف بیش از هشت تن قند احتکار شده در دلفان

فرمانده انتظامی لرستان اضافه کرد: همچنین هشت هزار و 445 کیلوگرم قند احتکار شده به ارزش 900 میلیون تومان در شهرستان دلفان کشف شد.

سردار مهدیان نسب گفت: ماموران پلیس اطلاعات شهرستان دلفان در پی کسب خبری مبنی بر احتکار موادغذایی در یک انبار با همکاری تعزیرات حکومتی وارد عمل شدند و علاوه بر ضبط کالای احتکاری، یک نفر را دستگیر کردند.

44 حلقه لاستیک ماشین احتکار شده در ازنا کشف شد

جانشین فرماندهی انتظامی لرستان نیز گفت: 44 حلقه لاستیک ماشین سنگین خارجی احتکار شده به ارزش 500 میلیون تومان در شهرستان ازنا کشف شد.

سرهنگ سید علی میراحمدی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه اضافه کرد: پلیس با تمام توان با پدیده شوم احتکار کالاهای اساسی و عمومی مردم مبارزه خواهد کرد.

کشف 2 تن آرد قاچاق در دورود

فرمانده انتظامی دورود گفت: ماموران بخش انتظامی سیلاخور حین گشت زنی در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه وانت نیسان حامل بار، مشکوک شدند و آن را توقیف کردند.

سرهنگ جمشید سیاه منصور اضافه کرد: ماموران در بازرسی از خودرو مذکور 50کیسه آرد قاچاق فاقد مجوز قانونی به وزن 2 تن و ارزش سه میلیون تومان کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 26 آذر 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 670

به "کشف بیش از 2 میلیارد تومان کالای احتکارشده در لرستان" امتیاز دهید

1 کاربر به "کشف بیش از 2 میلیارد تومان کالای احتکارشده در لرستان" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف بیش از 2 میلیارد تومان کالای احتکارشده در لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید