کیفیت زندگی در کانادا چگونه است؟

به گزارش تور انگلیس، کیفیت زندگی در کانادا همواره زبانزد بوده است. سازمان همکاری های مالی و توسعه زندگی بهتر، کشور کانادا را در میان برترین کشورها برای زندگی در دنیا انتخاب نموده است. با مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید تا دلیل این انتخاب را بدانید و با کیفیت زندگی در کانادا آشنا شوید. بلیط هواپیما را مقرون به صرفه بخرید.

کیفیت زندگی در کانادا چگونه است؟

کیفیت زندگی در کانادا

مطالعه ای که به وسیله سازمان همکاری های مالی و توسعه زندگی بهتر (OECD) انجام شد، کشور کانادا را به عنوان یکی از برترین کشورها برای زندگی، به علت داشتن کیفیت بالای زندگی انتخاب نموده است. این داده ها در یک گزارش آنلاین منتشر شده است. مسکن، عایدی، سلامت و امنیت از جمله مواردی هستند که کیفیت زندگی در کانادا را تعیین می نماید. در این مطالعه 36 کشور حضور داشتند. داشتن تنها 7/2 نرخ بیکاری و14/5 درصد نرخ بیکاری جوانان و رشد مالی از جمله آماری است که خوانندگان را شگفت زده ساخت است.

عایدی در کانادا

یک خانواده میانه در سال194/28 دلار آمریکا پس از پرداخت مالیات عایدی دارد و این بیش از میانه عایدی یعنی 5 هزار دلار آمریکا است. بیشترین میزان عایدی درکانادا 718/55 دلار آمریکا و کمترین میزان عایدی 526/10 دلار آمریکا است.

هزینه مسکن در کانادا

از هر 10 کانادایی 9 نفر از شرایط مسکن رضایت دارند. یک خانه میانه در کانادا به ازای هر مستاجر دو اتاق خواب دارد که این تعداد بیش از هر کشور دیگری است. 99/8 درصد از مردم کانادا در خانه هایی با سرویس بهداشتی شخصی در داخل خانه زندگی می نمایند. میانه این آمار در این تحقیق 97/8 درصد بوده است. از نظر تعداد اتاق به ازای هر نفر، کانادا در این فهرست رتبه اول را به دست آورده است. خرید بلیط هواپیما تهران مونترال

زندگی اجتماعی

مردم کانادا حداقل دو دقیقه در روز را به کارهای داوطلبانه سپری می نمایند. در این تحقیق 64 درصد از مردم کانادا گفته اند که ماه گذشته به یک غریبه یاری کردند. میانه این آمار در OECD) 48) درصد است. 94 درصد از مردم کانادا حداقل یک فرد را می شناسند که می توانند در مواقع ضروری روی او حساب نمایند.

سلامت در کشور کانادا

امید به زندگی در کشور کانادا 81 است که از میزان میانه این تحقیق بالاتر است. 88 درصد از مردم کانادا از سلامت برخوردارند. هزینه و مخارج سلامت در این کشور 11 درصد از فراوری ناخالص داخلی است. میزان میانه این هزینه در این تحقیق 9 درصد تخمین زده شده است. کانادا از نظر سلامت رتبه سوم و از نظر میزان امید به زندگی رتبه هفدهم را در این فهرست به خود اختصاص داده است. دلایل سفر به کانادا

محیط زیست کانادا

از لحاظ آلودگی هوا و کیفیت آب کانادا از میزان میانه بالاتر قرار گرفته است. در این فهرست از نظر آلودگی هوا رتبه 14 و از نظر کیفیت آب رتبه 12 را به دست آورده است. پارک ملی بنف

امنیت جامعه

از تمام جمعیت کانادا تنها 1/3 درصد اظهار داشتند که در طول یک سال مورد سوء قصد قرار گرفتند. این آمار پایین تر از آمار میانه این تحقیق یعنی 4 درصد است. آمار قتل در این کشور 1.6 درصد و پایین تر از آمار میانه این تحقیق است. از نظر امنیت کانادا در رتبه اول و از نظر قتل در رتبه بیست و سوم واقع شده است. جاذبه های پنهان کانادا

تعادل کار و زندگی در کانادا

مردم کانادا به طور میانه 1702 ساعت در سال کار می نمایند. این میزان 74 ساعت کمتر از آمار این تحقیق است. در این تحقیق از مردم سوال شد که آیا بیشتر از 50 ساعت در هفته کار می نمایند و 4 درصد نظر مثبت دادند. این میزان در تحقیق 9 درصد تخمین زده شده بود. کانادا از نظر ساعات طولانی کار در رتبه نهم واقع شده است.

فهرست کامل شامل 11 دسته بندی است و کانادا از نظر امنیت شغلی در رتبه بیست و هفتم، از نظر استعداد دانش آموزان در رتبه چهارم و از نظرشفافیت دولت در رتبه چهارم و از نظر رضایت از زندگی در رتبه هشتم قرار گرفته است.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 21 دی 1400 بروزرسانی: 21 دی 1400 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1270

به "کیفیت زندگی در کانادا چگونه است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیفیت زندگی در کانادا چگونه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید