گابریله پین؛ خداحافظی از استقلال یا نشستن بر جایگاه فرهاد مجیدی؟

به گزارش تور انگلیس، خبرنگاران: خداحافظی فرهاد مجیدی از استقلال این تیم را در شرایط ویژه ای قرار داده است. تیم قهرمان لیگ حالا بدون سرمربی است و از گوشه و کنار صحبت هایی برای انتخاب جانشین فرهاد مجیدی به گوش می رسد. باشگاه در بیانیه ای اعلام کرده ظرف 24 ساعت درباره تصمیم به جدایی فرهاد تصمیم می گیرد، ولی از لحن بیانیه می توان فهمید مخالفتی با رفتن فرهاد ندارد.

گابریله پین؛ خداحافظی از استقلال یا نشستن بر جایگاه فرهاد مجیدی؟

به گزارش خبرنگاران، از حالا بازار حدس درباره آینده نیمکت استقلال شروع شده است. به جز پیشکسوتان فراوان این باشگاه که همیشه برای نشستن روی نیمکت استقلال دندان تیز کرده اند شانس مربی خارجی هم برای جانشینی فرهاد زیاد است. در میان هیاهوی معرفی نام های فراوان یکی از گزینه هایی که ممکن است خیلی آرام و بی سرو صدا روی نیمکت استقلال بنشیند گابریله پین است.

مرد آرام و بی سرو صدای ایتالیایی که بسیاری او را معمار دفاع آهنین استقلال در این فصل می دانند. رکورد دست نیافتنی ده گل خورده در یک فصل و کسب قهرمانی بی شکست علاوه بر فرهاد وامدار حضور این مرد ایتالیایی نامدار است که تجربه های بزرگ بین المللی هم دارد. برای همین اگر استقلال در پی استخدام مربی خارجی باشد گابریله پین بهترین گزینه است و دردسر شروع مذاکره با گزینه های ناشناخته را هم ندارد.

گابریله پین پس از اتمام مسابقات لیگ به مسئولان باشگاه تمایل خودش را برای ادامه همکاری اعلام کرده بود و باشگاه استقلال نیز در انتظار مشخص شدن شرایط فرهاد مجیدی به سر می برد. حالا با شرایط ایجاد شده باید دید که آیا ادامه همکاری دو طرف میسر می شود یا کادر فنی بعدی استقلال بدون پین فعالیت خواهد داشت.

منبع: فرارو
انتشار: 19 تیر 1401 بروزرسانی: 19 تیر 1401 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1436

به "گابریله پین؛ خداحافظی از استقلال یا نشستن بر جایگاه فرهاد مجیدی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گابریله پین؛ خداحافظی از استقلال یا نشستن بر جایگاه فرهاد مجیدی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید