گردشگر مسئولی باشید تا سفر جذابی تجربه کنید

به گزارش تور انگلیس، یک گردشگر مسئول با رعایت یک سری نکات ساده نظیر سفر در اوقاتی غیر از فصول گردشگری، نریختن زباله و غیره می تواند اوقات خیلی بهتری را برای خود و جوامع محلی رقم بزند.

گردشگر مسئولی باشید تا سفر جذابی تجربه کنید

گردشگری یکی از سودآورترین صنایع دنیا است و در بسکمک از نقاط دنیا به عنوان تنها صنعت درآمدزا به شمار میرود. با این حال، گردشگری باعث تغییر در فرهنگ ها و ارزش های برخی از مقاصد پرطرفدار و دیدنی دنیا شده است. در نتیجه از آنجا که گردشگران و اجاره های کوتاه مدت به پدیده ای عادی تبدیل شده، شهرها و مردم محلی را با مشکلاتی روبرو کرده است.

مسافرت وقتی یک فعالیت فوق العاده مفید خواهد بود که پا را فراتر از رزرو هتل و کروز بگذارید و ماجراجویی را چاشنی کار خود کنید. در واقع می توانید به مناطقی در دنیا سفر کنید که کمتر مورد بازدید مسافران قرار گرفته است و ناشناخته تر هستند.

اگر در فصلی غیر از فصول پرگردشگر سفر کنید، در واقع به جوامع محلی که زندگی آن ها به گردشگری وابسته است، کمک کرده اید. علاوه بر این، شهرها خلوت تر هستند و قیمت ها نیز خیلی بالا نیستند. اگر در این ایام به برخی از نقاط دنیا نظیر جزایر گالاپاگوس سفر کنید، باز هم می توانید از آب و هوای فوق العاده آن نهایت لذت را ببرید.

با اینکه رزرو کردن هتل باعث هیچ مسئله ای نمی شود، اما قطعا رزرو کردن کروز دردسرساز خواهد بود، زیرا هر روز سایز آن ها بزرگ تر می شود (یک خط کشتی کروز می تواند بیش از 17 میلیون مسافر را در سال جابه جا کند) و همین عامل باعث ضربه به جوامع محلی می شود، پس از این کروزها استفاده نکنید.

در هنگام سفر کمی مسئولیت شخصی داشته باشید. زباله نریزید و مسئول رفتار خود باشید. سعی کنید هر مکانی را که ترک می کنید هیچ اثری از شما در آنجا باقی نمانده باشد.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com
انتشار: 16 خرداد 1401 بروزرسانی: 16 خرداد 1401 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1405

به "گردشگر مسئولی باشید تا سفر جذابی تجربه کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگر مسئولی باشید تا سفر جذابی تجربه کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید