گرگ ها در لباس میش برای پرسپولیس دندان تیز نموده اند

به گزارش تور انگلیس، حسین کلانی در مصاحبه با خبرنگاران، درباره قوت گرفتن تغییرات در هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس و احتمال حضور رضا درویش در قامت مدیرعاملی این تیم گفت: من شناختی از آقای درویش ندارم اما امیدوارم سوابق کاری او را آنالیز نمایند و سپس تصمیم آگاهانه بگیرند.

گرگ ها در لباس میش برای پرسپولیس دندان تیز نموده اند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: پرسپولیس باشگاهی نیست که هر کسی را به عنوان مدیرعامل یا رئیس هیأت مدیره بیاورند. باید برنامه کاربردی و نقشه راه داشته باشد تا بتواند به مجموعه ای که 40 میلیون طرفدار دارد یاری کند.

وی ادامه داد: من باز هم می گویم شناخت دقیقی از او ندارم اما کافی است سوابق آقای درویش را آنالیز نمایند. به هر حال او مدیرعامل باشگاه سایپا بوده و عیار خود را نشان داده است.

کلانی با دلخوری از عدم ملاقات با حمید سجادی از زمان حضور در قامت وزیر ورزش و جوانان توضیح داد: ما فکر می کردیم در سیستم نو وزارت ورزش آقای حمید سجادی به عنوان کسی که خودش سابقه ورزشی داشته درک خوبی خواهیم دید اما بارها خواستیم او را ببینیم و نشد. مشغله های وزیر ورزش به قدری زیاد است که نتوانستیم او را ببینیم ولی واقعاً انتظار داشتیم آقای سجادی را حداقل برای یک بار و دادن مشورت و استفاده از نقطه نظراتش در حوزه مدیریت ورزش ببینیم.

او درباره چینش نو برای هیأت مدیره پرسپولیس تاکید نمود: به هر حال آنچه برای شخص من به عنوان یک طرفدار و پیشکسوت پرسپولیس مهم است توجه به جایگاه کسانی است که در پرسپولیس پوست انداخته اند. من نمی گویم چرا آقای درویش یا هر شخص دیگری را انتخاب می نمایند بلکه انتظار دارم مشورت گرفته گردد.

کلانی هشدار خود درباره انتخاب مدیریت پرسپولیس را اینگونه ادامه داد: نگاه آقایان باید مانع از این گردد که مدیر نو بلای نو سر پرسپولیس بیاورد. من باز هم تکرار می کنم حرف من صرفاً آقای درویش نیست چون او را نمی شناسم اما می گویم باید بحث مدیریت پرسپولیس را در ورزش به صورت کلان دید. خیلی ها کمر به نابودی پرسپولیس بسته اند و بهتر است وزارت ورزش در قبال این موضوع هوشمندانه رفتار کند.

او که از ایجاد تغییرات در بدنه مدیریتی پرسپولیس ناراضی بود، اضافه کرد: گرگ هایی در لباس میش برای پرسپولیس دندان تیز نموده اند. امیدوارم واقعاً توجه ویژه ای صورت بگیرد. خسته شدم اینقدر تکرار حرف های ابتدایی در حوزه فوتبال حرفه ای کردم. واقعاً همه چیز معین است و انتخاب آدم های دلسوز و در عین حال مدیر راحت است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 اسفند 1400 بروزرسانی: 4 اسفند 1400 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1316

به "گرگ ها در لباس میش برای پرسپولیس دندان تیز نموده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرگ ها در لباس میش برای پرسپولیس دندان تیز نموده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید