10 زوج سیتکام های محبوب که رابطه عجیب و آزاردهنده ای داشتند

به گزارش تور انگلیس، یکی از عناصری که همواره در سیتکام ها می بینیم روابط عاشقانه است. اغلب سریال های کمدی حداقل دو شخصیت دارد که از همان ابتدای سریال به هم علاقه مند می شوند اما فراز و نشیب های رابطه شان دقیقاً تا آخرین قسمت سریال ادامه پیدا می نماید. گاهی این زوج ها با وجود همه چیزهایی که پشت سر می گذارند به هم می رسند، گاهی هم برای همواره از هم جدا می شوند. فارغ از این ها زوج هایی هم داریم که رابطه ای بسیار ناخوشایند دارند و در نهایت باعث ایجاد احساساتی عجیب در تماشاگران می شوند.

10 زوج سیتکام های محبوب که رابطه عجیب و آزاردهنده ای داشتند

زننده بودن زوج ها همواره تقصیر خود شخصیت ها نیست، گاهی رابطه عاشقانه بین دو نفر پتانسیل بالایی دارد تا به یکی از خطوط داستانی مجذوب نماینده سریال تبدیل گردد، اما نویسندگی بد باعث می گردد حال مان از آن رابطه به هم بخورد، مثل رابطه تد و رابین در سریال آشنایی با مادر (How I Met Your Mother). برخی از این زوج ها اصلاً نباید با هم وارد رابطه می شدند، اما در کمال تعجب دیدیم که درنهایت با هم رفتند سر خانه و زندگی شان. زوج هایی مثل راس و ریچل در سریال دوستان (Friends) و مایکل اسکات و جن در سریال اداره (The Office) با رابطه های ناخوشایند و آزاردهنده ای که داشتند مدام باعث آزار دیدنگران می شدند. در ادامه 10 زوج ناخوشایند سیتکام ها را به شما معرفی می کنیم.

  • 15 شخصیت خنده دار برتر سریال های کمدی موقعیت (سیتکام ها)؛ از بدترین تا برترین

1. رایان و کلی - اداره

اغلب مواقع شخصیت های اصلی سیتکام ها طوری طراحی شده اند تا ما بتوانیم به راحتی با آن ها همذات پنداری کنیم؛ برای همین هم هرگز بی نقص و همه چیز تمام نیستند. حالا اگر سریال اداره را دیدن نموده باشید می بینید شخصیت های این سریال همه پر از عیب و نقص هستند و هر کدام به شیوه خاص خودش می تواند روی مغزتان راه برود. رایان و کلی به خودی خود شخصیت های غیرقابل تحملی بودند، اما رابطه شان چیز به مراتب فجیع تری بود. رایان از متعهد بودن می ترسید، متکبر و بی احساس بود و به احساسات دیگران کوچک ترین اهمیتی نمی داد. درعوض کلی هم سمج، وراج و حیله گر بود و رایان را متقاعد کرد با او وارد رابطه گردد. وقتی هم احساس می کرد رایان دنبال راه فرار است، هر کلکی بلد بود سوار می کرد تا رایان را نگه دارد، مثل ماجرای جعل کردن حاملگی اش که به برگشتن رایان منجر شد.

وقتی رابطه رایان و کلی در اوجش بود و نسبت به هم شور و اشتیاق داشتند، محبت های شان در محل کار هم برای شخصیت های سریال و هم برای مخاطبان زننده بود، وقتی هم که از هم جدا شدند، رقابت های انتقام جویانه شان همان قدر شرم آور بود. رایان و کلی رابطه عجیب و غریبی با هم داشتند، آن ها نه می توانستند با هم زندگی نمایند، نه می خواستند از زندگی یکدیگر خارج شوند و رابطه شان را رها نمایند. درنهایت در آخرین قسمت سریال اداره رایان و کلی با هم فلنگ را بستند و زدند به جاده. برای عده ای این موضوع مایه تأسف بود، اما عده دیگری معتقد بودند در و تخته خوب با هم جور شده اند و به قول گفتنی، خلایق هرچه لایق!

2. تد و رابین - آشنایی با مادر

تد از همان قسمت اول سریال آشنایی با مادر به رابین علاقه مند شد و همان طور که از انتها منفور سریال مشخص شد، تا آخرین قسمت همچنان عاشق رابین بود. با وجود اینکه تد و رابین هرگز زوج خوبی نبودند، اما در انتها سریال آن ها دوباره به هم برگشتند. مشکل رابطه شان چه بود؟ عشق ورزیدن تد هیچ حد و مرزی نداشت و بدون چشم داشت هر کاری برای شادمان کردن رابین انجام می داد. رابین سرد بود، تا حدی با متعهد بودن مشکل داشت و درمجموع در رابطه چیزهای دیگری می خواست. با همه این حرف ها تد و رابین با هم وارد رابطه شدند و طولی نکشید که فهمیدند با هم سازگار نیستند، پس جدا شدند و رفتند پی زندگی خودشان.

بعد از جدا شدن تد و رابین، بارنی به رابین علاقه مند شد. پس از دعوا کردن تد و بارنی سر این موضوع و شکستن کد برادری، بالأخره تد راضی شد هرچه درباره رابین می داند، به بارنی بگوید تا دلش را به دست بیاورد. تد هرچه از دوران رابطه اش با رابین فهمیده بود به بارنی گفت و با این کار حریم شخصی رابین را نقض کرد. درنهایت پس از فراز و نشیب های بسیار بارنی و رابین، وقتی در فصل آخر ازدواج می نمایند، آشنایی با مادر بلافاصله این زوج دوست داشتنی را از هم جدا می نماید و در قسمت آخر می بینیم تد و رابین هنوز همدیگر را دوست دارند. وفادارترین طرفداران آشنایی با مادر همان هایی هستند که از انتهاش بیشترین تنفر را دارند.

3. تام و اَن - پارک ها و تفریحات (Parks And Recreation)

سریال پارک ها و تفریحات پر از رابطه های عاشقانه خوب و رضایت بخش است، اما رابطه تام و اَن نه خوب بود و نه رضایت بخش. با وجود اینکه اَن آن زمان با شخص دیگری رابطه داشت، تام به او علاقه مند شده بود. پافشاری های تام آن قدر ادامه پیدا می نماید که اَن خسته می گردد و دست آخر قبول می نماید به تام فرصت بدهد، تا شاید رابطه شان خوب از آب دربیاید.

رابطه تام و اَن فاجعه بود. اَن از مدت ها قبل این عادت ناسالم را داشت که خودش را با شریک عاطفی اش وقف بدهد، وقتی با تام وارد رابطه شد هم دقیقاً چنین کاری کرد؛ خودش را طوری تغییر داد تا با تام سازگار گردد. وقتی هم که متوجه اشتباهش شد و سعی کرد برای رابطه شان حد و مرز مشخص کند، تام با بی توجهی به او و خط قرمزهایش، بارها و بارها ازشان عبور کرد. تام غرور و اعتماد به نفس کاذب داشت و همواره حق به جانب بود، درعوض اَن عادت داشت خودش را دست کم بگیرد. همین باعث شد آن ها هرگز زوج خوبی نباشند. هر بار تام و اَن کوشش کردند رابطه شان را نجات بدهند و به قول گفتنی با هم بسازند، طرفداران سریال پارک ها و تفریحات مورمورشان شد.

4. راس و ریچل - دوستان

در ابتدای سریال دوستان همه ما دوست داشتیم راس و ریچل به هم برسند، همه مخاطبان فکر می کردند آن ها زوج ایده آلی هستند و رابطه شان رمانتیک و دوست داشتنی می گردد. اما در طول سریال متوجه می شویم که احساسات منفی ای که بین راس و ریچل وجود دارد، بسیار بیشتر و پررنگ تر از احساسات مثبت شان است. رابطه راس و ریچل از یک جایی به بعد مثل بوق ممتد، روی مغز مخاطبان دوستان راه می رود و اضافی است. راس و ریچل واقعاً همدیگر را دوست داشتند، کسی عشق شان را انکار نمی نماید، اما اگر با دقت به رابطه شان نگاه کنیم، می بینیم چه رابطه نامناسبی داشتند. راس می خواست تا حد امکان ریچل و زندگی اش را کنترل کند، او نابالغ و حسود بود و صرفاً برای اینکه احساس بهتری داشته باشد، ریچل را در محل کارش آزار می داد.

جدای از این ها، راس هرگز حرفه ریچل و مسیری که برای زندگی اش انتخاب نموده بود را جدی نگرفت که به خودی خود مشکل بزرگی بود. وقتی هم که راس و ریچل تصمیم گرفتند برای مدتی از هم جدا باشند (همان بریک معروف)، راس به ریچل خیانت کرد و درباره اش تا می توانست دروغ گفت. ریچل هم خصلت های بد زیادی داشت. شاید مهم ترین شان این حقیقت بود که فکر می کرد راس همواره حاضر و آماده است و در هر موقعیتی که باشد، در اختیار ریچل است. همین باعث شد دو تا از رابطه های خوب راس خراب گردد، که دومی در مرنام عروسی اش بود و ریچل با حضور ناگهانی خود، باعث شد راس نام اشتباهی را بگوید و همانجا ازدواجش قبل از آغاز شدن، تمام گردد. راس و ریچل مدام به هم برمی گشتند و دوباره از هم جدا می شدند، همین از رابطه شان یک رابطه سمی و آسیب زننده ساخت. در انتهای سریال هم وقتی باز به هم برگشتند، تمام طرفداران سریال دوستان مورمورشان شد.

5. جس و رابی - دختر نو (New Girl)

رابطه جس و رابی در دختر نو یک رابطه خسته نماینده و تک بعدی بود. اما کاشف به عمل آمد که جس و رابی با هم نسبت خونی دارند و این حقیقت برای زننده بودن رابطه شان کافی بود. بعد از اینکه مدت قابل توجه ای از رابطه جس و رابی گذشت، هردو می فهمند با هم پسرعمو - دخترعمو هستند و دلیل همه شباهت هایی که دارند هم همین است.

قبل از اینکه رابی با جس وارد رابطه گردد، با سیسی، برترین دوست جس رابطه داشت. رفتار رابی با سیسی جای سؤال داشت، او سیسی را تعقیب می کرد و با شکاکیت دیدار هایش را به هم می زد، به همین دلیل علاقه مند شدن جس به رابی از همان اول عجیب بود. رابطه جس و رابی به هیچ وجه شگفت انگیز و رمانتیک نبود، بلکه ناخوشایند و زننده بود و اصلاً نمی بایست با هم وارد رابطه می شدند.

6. رزا و پیمنتو - بروکلین 99 (Brooklyn Nine-Nine)

پیمنتو در بروکلین 99 از همان اول شخصیت عجیب و خارق العاده ای بود که هر بار وارد سریال می شد، کل آن قسمت تحت تأثیر حضورش قرار می گرفت. اما جفت و جور شدن رزا و پیمنتو کاملاً بی فایده بود. رزا زن جوان و کله شقی بود که سرش برای دردسر درد می کرد، اما وقتی با پیمنتو وارد رابطه شد به آدمی بی پروا و بی فکر تبدیل شد.

رزا و پیمنتو وقتی با هم بودند به اینکه رفتارشان مناسب است یا نه، هیچ اعتنایی نداشتند و حتی در محل کار رفتار زننده ای از خود نشان می دادند. رزا و پیمنتو به خودی خود شخصیت های جالبی بودند، اما به عنوان یک زوج نامناسب و ناخوشایند ظاهر شدند. حتی اگر سازندگان سریال عامدانه می خواستند رابطه این دو شخصیت را عجیب و غریب نشان بدهند، به یکی از بدترین رابطه های بروکلین 99 تبدیل شد، رابطه ای که طرفداران دوست دارند وجودش را نادیده بگیرند.

7. جکی و فز - نمایش دهه 70 (That 70s Show)

از ابتدای سریال نمایش دهه 70 جکی یا با کلسو رابطه داشته یا با هاید، برای همین هم وقتی در فصل آخر سریال با فز وارد رابطه شد، طرفداران سریال شوکه شدند. از همان اول فز به جکی علاقه مند بود و به شیوه های مختلف علاقه اش را ابراز می کرد، اما جکی در تمام این سال ها یا فز را نادیده می گرفت، یا این که نسبت به او بی اعتنا بود.

جکی و فز با هم جور درنمی آمدند، هیچ شیمی ای بین این دو شخصیت وجود نداشت و به همین دلیل کسی توقع نداشت روزی با هم وارد رابطه شوند. اما وقتی اشتون کوچر از سریال نمایش دهه 70 خارج شد، جکی و فز وارد رابطه شدند تا غیبت کلسو در سریال به چشم نیاید. رابطه جکی و فز زورکی بود و با هیچ منطقی نمی شد این دو شخصیت را کنار هم تصور کرد، چه برسد به اینکه رابطه شان ماندگار گردد.

8. جری و بث - ریک و مورتی (Rick And Morty)

مطمئن باشید حتی اگر کل سریال های تلوزیونی را بگردید، باز هم زوجی پیدا نمی کنید که شیمی شان از جری و بث بدتر باشد. هیچ زوجی مثل جری و بث با هم ناسازگار نیستند. جری شخصیت محکم و استواری ندارد و راحت می تواند باعث آزار آدم گردد. بث هم جلوی بچه ها و پدرش چنان رفتار بدی با جری دارد که باعث می گردد اعتماد به نفس نداشته اش، از قبل هم کمتر گردد. رابطه شان به هیچ وجه سالم نیست.

جری و بث آن قدر کم به یکدیگر اهمیت می دهند که ممکن است فکر کنید ازدواج شان ساختگی یا زورکی بوده (بعید نیست بعداً بفهمیم زیر سر ریک بوده). هرچه سریال ریک و مورتی بیشتر جلو رفت، رقت انگیز بودن جری بیشتر مشخص شد؛ بعلاوه نگاه تحقیرآمیز و رفتار بی ملاحظه بث نسبت به او. هم جری و هم بث به خودی خود شخصیت های مزخرفی هستند، رابطه شان که دیگر جای خود دارد. در قسمت های زیادی از ریک و مورتی شاهد مسائل رابطه جری و بث بوده ایم.

9. مایکل و جن - اداره

همان طور که پیش تر اشاره شد، شخصیت های اداره تفاوت های واضحی با شخصیت های سریال های مشابه دارند. به طور کلی نوع طنز سریال اداره حول محور آزار دادن و زننده بودن شوخی ها است. یکی از اولین منابع این شوخی ها هم مربوط می گردد به رابطه مایکل و جن. از همان ابتدای سریال مایکل به وضوح از جن خوشش می آمد، اما وقتی بالأخره وارد رابطه شدند، جن همچنان هیچ علاقه ای به مایکل نشان نمی داد و صرفاً با اکراه اجازه می داد رابطه شان ادامه داشته باشد. جدای از تمام بدرفتاری ها و تحقیرها، جن از رابطه اش با مایکل خجالت می کشید و جلوی همه طوری وانمود می کرد انگار با مایکل هیچ رابطه ای ندارد. البته مایکل هم کم نذاشت و با ارسال عکس های شخصی جن به کل اداره، حسابی او را شرمسار کرد.

رابطه جن و مایکل هرچه جلوتر می رفت بدتر می شد. جن و مایکل در حقیقت از هم متنفر بودند، اما از یک جایی به بعد این که همدیگر را تحمل نمایند، راحت تر از جدا شدن بود، پس به رابطه شان ادامه دادند. جن همه وسایل مایکل را می شکست، با دستیارش به مایکل خیانت و اعتماد بین شان را خراب کرد. لحظه به لحظه رابطه جن و مایکل زننده و مورمورنماینده بود، وقتی بالأخره از هم جدا شدند، تمام طرفداران سریال اداره نفس راحت کشیدند.

منبع:

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 مرداد 1402 بروزرسانی: 8 مرداد 1402 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1624

به "10 زوج سیتکام های محبوب که رابطه عجیب و آزاردهنده ای داشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 زوج سیتکام های محبوب که رابطه عجیب و آزاردهنده ای داشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید