10 سریال برتر تلویزیونی سال 2019 که باید تماشا کنید

به گزارش تور انگلیس، سریال های تلویزیونی یک انتخاب بی نظیر برای کسانی است که فرصت تماشای فیلم های طولانی ندارند. بنابراین با تماشای یک اپیزود چهل و چند دقیقه ای یک سریال، می توانند جذب فضا و داستان آن شوند. حالا این وظیفه شخصیت های آن سریال است که بتوانند این جاذبه را حفظ کنند. اتفاقی که معمولا در بیشتر سریال های باکیفیت رخ می دهد. البته که این روزها با افزایش شدید هواداران سریال های تلویزیونی، شبکه های اینترنتی هم برای ساخت آن ها وارد عمل شده اند و با بودجه های هنگفت، به دنبال تولید سریال های باکیفیت تر هستند.

10 سریال برتر تلویزیونی سال 2019 که باید تماشا کنید

انتخاب یک سریال جذاب و سرگرم کننده برای تماشاکردن، می تواند یک معضل پیچیده باشد. هر سال سریال های تلویزیونی متعددی منتشر می شوند که منتقدان و تماشاگران بسیاری آن ها را می پسندند اما ممکن است برای یک تماشاگر خاص، جذابیتی نداشته باشند. بنابراین پیداکردن یک سریال همه فن حریف احتمالا سخت است؛ اما غیرممکن نیست. حالا که به پایان سال 2019 نزدیک شده ایم، فرصت بی نظیری فراهم شده تا بهترین سریال های تلویزیونی پخش شده در آخرین سال دومین دهه قرن بیست و یکم را مرور کنیم.

Undone (ناتمام)

نمره منتقدان: 100 از 100

زنی 28 ساله در یک حادثه رانندگی تا مرز مردن پیش می رود اما جان سالم به درمی برد. پس از بازگشت به زندگی، او با دو حقیقت باورنکردنی روبرو می گردد. نخست آن که پدر مرحومش را می بیند و دوم آن که می تواند زمان را مدیریت کند. او که فکر می کرد پدرش به طور طبیعی از دنیا رفته، توسط روح پدرش متوجه می گردد که مرگش طبیعی نبوده و به قتل رسیده است. حالا او باید راز مرگ پدرش را با سفر در زمان پیدا کند. مهم ترین ویژگی این سریال، انیمیشن بودن آن است. ناتمام با داستانی گیرا و خیره کننده در کنار تصویرسازی متفاوتش برای همیشه در ذهن شما می ماند.

Watchmen (واچمن)

نمره منتقدان: 98 از 100

این سریال که براساس داستان های مصور انتشارات DC (ناشر کتاب شخصیت هایی مانند بتمن و سوپرمن) ساخته شده، یکی از بهترین سریال هایی بود که در سال 2019 منتشر شد. داستان آن در قرن بیستم در جریان است. مجموعه ای از کارآگاه ها که به شکل مخفیانه فعالیت می کردند، دیگر نمی توانند به فعالیت خود ادامه دهند. بنابراین مجبو می شوند به شکل مخفیانه به فعالیت خود ادامه دهند. اما این فعالیت نمی تواند حتی شبیه به روزهای سابق این کارآگاه ها باشد. واچمن با نگاه منتقدانه به سیاست های ایالات متحده آمریکا و بهره گیری از دنیای داستان های مصور ابرقهرمانی، به یک سریال محبوب میان منتقدان و تماشاگران تبدیل شد.

Russian Doll (ماتروشکا)

نمره منتقدان: 98 از 100

احتمالا با عروسک های ماتروشکا آشنایی دارید. عروسک هایی روسی که معمولا از جنس چوپ ساخته می شوند و یکی پس از دیگری درون یکدیگر قرار می گیرند. سریالی ماتروشکا هم تقریبا چنین شرایطی دارد. زنی برنامه نویس که دوستان زیادی دارد، در جریان جشن تولدش به دنبال گربه گم شده اش می گردد. او مجبور می گردد به بیرون از خانه برود و ناگهان تصادف می کند. این تصادف مرگ آور اما پایان او نیست. او دوباره زنده می گردد و در جشن تولدش حضور پیدا می کند!

When They See Us (وقتی ما را دیدند)

نمره منتقدان: 96 از 100

برای کسانی که حوصله و زمان تماشای سریال های طولانی را ندارند، مینی سریال ها بهترین گزینه هستند. این مینی سریال در چهار قسمت به توضیح داستان دستگیری و محکومیت پنج نوجوانی می پردازد که در حقیقت مجرم های واقعی نیستند و کاملا بی گناه هستند. این سریال براساس یک داستان کاملا واقعی ساخته شده است.

Chernobyl (چرنوبیل)

نمره منتقدان: 96 از 100

در سال 1986 و زمانی که نیروگاه اتمی چرنوبیل در روسیه مشغول آزمایش های گوناگون بود، خطای انسانی باعث انفجار و آتش سوزی گسترده در آن شد. با این انفجار بزرگ، مواد رادیواکتیو سرطان زا و بسیار خطرناک تا شعاع 200هزارکیلومتری محل حادثه پخش شدند که علاوه بر روسیه، بخش هایی از اوکراین و شرق اروپا را نیز آلوده کرد. این مینی سریال پنج قسمتی که در آخرین روزهای پخش سریال بازی تاج و تخت منتشر شد، داستان این حادثه تاریخی را روایت می کند.

Doom Patrol (دوم پاترول)

نمره منتقدان: 96 از 100

برای هواداران کتاب های مصور و شخصیت های ابرقهرمانی (مانند بتمن، اسپایدرمن و کاپیتان آمریکا) پیداکردن یک سریال جذاب تقریبا غیرممکن است. چراکه این سریال ها معمولا کیفیت بالایی ندارند و در جذب مخاطب هم هیچ تلاشی نمی کنند. اما دوم پاترول یکی از استثناهای بزرگ این سریال ها خواهد بود. روایت دیوانه وار و هیجانی سریال احتمالا برای همه جذاب نیست. بنابراین اگر دوست دارید یک سریال سریع، جذاب و گیج کننده درباره چند ابرقهرمان کم ترشناخته شده تماشا کنید، این سریال را تماشا کنید.

Catch-22 (تبصره 22)

منتقدان: 84 از 100

در جریان جنگ دنیای دوم، یکی از سربازان نیروی هوایی آمریکا که از جنگ خسته شده، تصمیم دارد به خانه بازگردد. اما تنها یک راه وجود دارد، او باید شامل تبصره ای گردد که تقریبا غیرممکن است او را راهی خانه کند. تبصره 22 داستان درگیری یک سرباز با قانونی عجیب است؛ تنها راه فرار از جنگ برای سربازی که وارد آن شده (به جز مردن)، این است که او دیوانه باشد. اما اگر درخواست بازگشت به خانه اش بدهد، تعیین می گردد که او دیوانه نیست!

The Boys (پسران)

نمره منتقدان: 84 از 100

اگر از تماشای فیلم های ابرقهرمانی مانند انتقام جویان خسته شده اید، پسران یک انتخاب منطقی است. تا به حال از خودتان پرسیده اید اگر ابرقهرمان هایی مانند سوپرمن و بتمن واقعا وجود داشتند، در دنیای ما چه جایگاهی داشتند؟ اگر برای تماشا و یا فهمیدن پاسخ این سوال هیجان زده شده اید، پسران برای شما ساخته شده است.

His Dark Materials (جادوی سیاه او)

نمره منتقدان: 81 از 100

این سریال که براساس سه جلد رمان فانتزی و حماسی بسیار مشهور ساخته شده، یکی جذاب ترین سریال های سال 2019 است. در یک دنیای کاملا متفاوت با آن چه که ما می شناسیم، انسان ها و موجودات اساطیری یک زندگی کاملا مدرن را تجربه می کنند. به اعتقاد بسیاری از منتقدان، این سریال می تواند جانشین خوبی برای سریال بازی تاج و تخت باشد.

Love, Death & Robots (عشق، مرگ و روبات ها)

نمره منتقدان: 79 از 100

اگر هم زمان از انیمیشن ها لذت می برید و به سریال های طولانی علاقه ای ندارید، این سریال جذاب را تماشا کنید. داستان و حتی فضای هر قسمت این سریال با دیگری کاملا متفاوت است. بنابراین در پایان هرکدام از 18 قسمت آن، با یک تجربه متفاوت روبرو شده اید. البته داستان همه قسمت های سریال یک موضوع ثابت دارد؛ انسان ها، روبات ها و آخرالزمان. نکته مهم آن که بیشتر قسمت های این سریال زمان خیلی کوتاهی دارند.

Modern Love (عشق مدرن)

نمره منتقدان: 75 از 100

هر قسمت این سریال براساس داستان های ستون هفتگی روزنامه نیویورک تایمز ساخته شده است. در هر قسمت، یک داستان عاشقانه روایت می گردد. بیشتر قسمت های این سریال، زمانی بیشتر از 30 دقیقه ندارند و جذابیت فضا و شخصیت های آن، می تواند تا مدت ها ذهن شما را سرگرم کند.

منبع: ایرنا زندگی
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 697

به "10 سریال برتر تلویزیونی سال 2019 که باید تماشا کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 سریال برتر تلویزیونی سال 2019 که باید تماشا کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید