1218 نفر در لرستان در مشاغل زیان آور بازنشسته شدند

به گزارش تور انگلیس، خبرنگاران/لرستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: از ابتدای سال جاری تا به امروز، 1218 نفر از کارگران شاغل در مشاغل سخت بازنشسته شدند.

1218 نفر در لرستان در مشاغل زیان آور بازنشسته شدند

علی آشتاب با اشاره به برگزاری جلسات متعدد کمیته های سخت و زیان در استان اظهار کرد: در نه ماهه سالجاری 60 جلسه کمیته بدوی و 9 جلسه تجدید نظر با حضور اعضای این کمیته ها برگزارشد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان به درخواست های بازنشستگی بیش از موعد کارگران در مشاغل سخت و زیان آور اشاره نمود و گفت: در این مدت 1563 درخواست به دبیرخانه مشاغل سخت و زیان آور ارجاع شده است که پس از آنالیز در کمیته های بدوی و تجدید نظر 1218 درخواست در این کمیته ها تایید و برای اقدام های بعدی به سازمان تامین اجتماعی ارسال شده اند.

وی با بیان اینکه کارفرمایان واحدهای مالی موظف هستند نسبت به ایمن سازی محیط کار و رعایت آئین نامه های مرتبط اقدامات لازم را انجام دهند، اظهار داشت : کارگران مشغول در مشاغل سخت و زیان آور با 20 سال سابقه کار متوالی و یا 25 سال سابقه کار متناوب می توانند درخواست بازنشستگی بیش از موعد خود را در سامانه الکترونیکی sakht.tkrtehran.ir بارگذاری، تا تقاضای آنها در کمیته های تخصصی بدوی و تجدید نظر مرتبط با مشاغل سخت و زیان آور مورد آنالیز قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 بهمن 1400 بروزرسانی: 15 بهمن 1400 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1296

به "1218 نفر در لرستان در مشاغل زیان آور بازنشسته شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1218 نفر در لرستان در مشاغل زیان آور بازنشسته شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید